Μπορεί η μοτοσικλέτα να μοιάζει με το R1150R, αλλά οι βελτιώσεις είναι πραγματικά πολλές. Το 1200άρι συμπεριφέρεται τώρα πολύ καλύτερα και πολύ πιο θετικά ακόμα και στα πολύ σφιχτά κομμάτια, όπου τα επίπεδα εμπιστοσύνης από το σύνολο είναι πραγματικά πολύ υψηλά. Το ζύγισμα της μοτοσικλέτας είναι σχεδόν τέλειο, ενώ μπροστά υπάρχει πλέον σταμπιλιζατέρ τιμονιού, το οποίο σταθεροποιεί ακόμα περισσότερο τη μοτοσικλέτα στα δυνατά φρεναρίσματα και στους… καρόδρομους. Στη στάνταρ ρύθμισή της η ανάρτηση είναι κάπως μαλακή, σημάδι της άνετης συμπεριφοράς του νέου BMW, ακόμα και έτσι όμως αν διαλέξεις τη γραμμή σου και μπεις στη στροφή, τότε μπορείς να ανοίξεις το γκάζι δυνατά στην έξοδο χωρίς προβλήματα σταθερότητας. Και όταν λέμε δυνατά, το εννοούμε! Τα πράγματα γίνονται πολύ-πολύ καλύτερα αν σφίξεις την πίσω προφόρτιση. Ο κινητήρας είναι φυσικά ενεργό μέρος του πλαισίου, το οποίο είναι χωρισμένο σε δύο κομμάτια, με το μπροστινό να έρχεται αυτούσιο από το RT και το πίσω να είναι εντελώς καινούργιο και φυσικά ελαφρύτερο.