Τα πράγματα εδώ τα περιμέναμε κάπως διαφορετικά. Μία μοτοσικλέτα με τέτοιο μεταξόνιο, τέτοιο βάρος και τέτοιες αναρτήσεις, δε θα μπορούσε παρά να βλέπει τις στροφές απλά σαν συνδετικούς κρίκους ανάμεσα στις ευθείες. Κι όμως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι! Μπορεί βέβαια το μεγάλο GSX να μην ανταποκρίνεται καλά στις συνεχείς εναλλαγές κλίσεων, αλλά μόλις βρει τη θέση του μέσα στη στροφή, τότε δίνει αρκετά μεγάλα ποσοστά εμπιστοσύνης στον αναβάτη και του επιτρέπει να ανοίξει το γκάζι από νωρίς στην έξοδο. Οι ταλαντώσεις βέβαια κάνουν την εμφάνισή τους, αλλά αν παραμείνετε εσείς σταθεροί, τότε το ίδιο θα κάνει και το GSX. Διαλέξτε τη γραμμή σας από νωρίς και ακολουθείστε τη στρωτά και τότε θα δείτε ότι η μοτοσικλέτα δε θα αρνηθεί να πλαγιάσει μέσα στη στροφή πολύ περισσότερο απ’ ό,τι περιμένατε. Βέβαια αντιδρά στη σφιχτή και πάντα-στο-όριο οδήγηση, δείχνοντάς σου ότι υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος να την κουμαντάρεις. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να αποδεχθείς την κατάσταση και να υιοθετήσεις ένα πιο…χαλαρό στιλ οδήγησης και σαν αποτέλεσμα θα δεις ότι ο χρόνος στον οποίο θα καλύψεις την ίδια απόσταση δεν είναι σημαντικά μεγαλύτερος. Η συμπεριφορά πάντως είναι αρκετά καλή για τόσο μεγάλη μοτοσικλέτα. Το πίσω μέρος με τα πλήρως ρυθμιζόμενα piggy-back ήταν αρκετά καλό, ενώ θα μπορούσε να γίνει και καλύτερο με ορισμένες ρυθμίσεις ακριβείας. Το πιρούνι όμως δεν παίζει στην ίδια κατηγορία αν και ρυθμιζόμενο. Τα πιρούνια είναι γενικά το αδύναμο σημείο των μεγάλων musclebikes και αυτό στο GSX είναι λιγάκι υποπροφορτισμένο και υποαποσβεσμένο (ας μας επιτραπούν οι εκφράσεις). Είναι ψηλό, με μεγάλη κάστερ, κουβαλάει πολύ βάρος επάνω του και θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον σκληρότερα ελατήρια. Αν αναλογιστεί πάντως κανείς το βάρος του, το GSX αλλάζει κατεύθυνση αρκετά σβέλτα, κάτι στο οποίο βοηθάει το ψηλό κέντρο βάρους και το μεγάλο τιμόνι. Αν παρόλα αυτά θελήσεις να κινηθείς σε σπορ ρυθμούς, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ρίξεις το σώμα σου λίγο μπροστά, φορτίζοντας έτσι το πιρούνι, ενώ παράλληλα μπορείς εύκολα να κινηθείς από τη μία μεριά στην άλλη. Αυτή η θέση σε συνδυασμό με το μεγάλο τιμόνι, σου παρέχουν το μοχλό με τον οποίο θα κατευθύνεις τη μοτοσικλέτα εκεί που θέλεις.