H μαγική συνταγή που η Honda κατασκευάζει όλες τις μοτοσικλέτες της δε θα μπορούσε να λείπει από το SH 300i. Η αρμονία και το φιλικό προφίλ που διέθετε το SH 125-150 πέρασε και στο νέο μοντέλο με το διπλάσιο κυβισμό δίχως να αλλοιωθεί μέρος των καλών του χαρακτηριστικών.
Το SH αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή σκούτερ της κατηγορίας του. Δεν είναι τυχαίο βέβαια, μιας και μπορεί και συνδυάζει την άνεση και τους χώρους, ενώ οι εξωτερικές διαστάσεις του είναι ιδιαίτερα μαζεμένες. Το μοναδικό παράπονο που θα μπορούσε να καταλογιστεί για το σκούτερ της Honda ήταν η αδυναμία του μικρού κυβισμού κινητήρα γι’ αυτό το κάτι παραπάνω που πραγματικά υποστήριζε το υπόλοιπο σύνολο. Τα δεδομένα, λοιπόν, ήταν συγκεκριμένα. Αυτό το καινούργιο που έπρεπε να πλαισιώσει τη σειρά των SH ήταν κάποιο με μεγαλύτερο κυβισμό κινητήρα, τέτοιο όμως που δε θα μεγάλωνε υπερβολικά τις εξωτερικές διαστάσεις και τη γενικότερη ομοιογένεια της κατασκευής. Ο κυβισμός καθορίστηκε, το νέο SH φόρεσε τα καλά του και έκανε την παρθενική του εμφάνιση στη Σικελία. Η ελληνική αποστολή ταλαιπωρήθηκε, έχασε τις αποσκευές της, περίμενε στα διόδια 15 λεπτά, μιας και ο υπάλληλος απαιτούσε να πληρωθεί το τίμημα ξεχωριστά για το κάθε σκούτερ και όχι συνολικά, και βράχηκε πολύ, μιας και η 2μηνη αποχή του κακού καιρού ξέσπασε την ημέρα δοκιμής του SH. Αλλά γεγονός ήταν πως γυρνώντας στο ξενοδοχείο όλοι ήμαστε χαμογελαστοί και ευδιάθετοι, κάτι που φυσικά πήγαζε από την απολαυστική ποιότητα κύλισης του σκούτερ της Honda.