Η ιδιαίτερη σχεδίαση του ψαλιδιού και η στήριξή του με το πλαίσιο συμβάλει τα μέγιστα στη συνολικά καλή οδική συμπεριφορά του SH.
Το πλαίσιο του SH είναι ατσάλινο και στο εμπρός τμήμα του δε διαφοροποιείται έντονα από τα μικρότερα SH, αλλά στο πίσω μέρος του είναι εντελώς καινούργιο. Το μπράτσο της τελικής μετάδοσης του κινητήρα συνοδεύεται από τη δεξιά πλευρά με ένα ακόμα ψαλίδι τύπου Y. Η όλη επιτυχία του συστήματος είναι ότι συνδυάζει τη στιβαρότητα, μιας και στηρίζεται άμεσα με το πλαίσιο, αλλά και την απορρόφηση των κραδασμών του κινητήρα και των ταλαντώσεων του πίσω τροχού, μιας και διαθέτει σινεμπλόκ στα σημεία. Στην πράξη το ψαλίδι δουλεύει εξαιρετικά, καταφέρνοντας ναι μεν να διατηρήσει τους κραδασμούς του κινητήρα μακριά από τον οδηγό αλλά δίχως την ασαφή συμπεριφορά του πίσω μέρους που συναντούμε σε σκούτερ που διαθέτουν σινεμπλόκ στα σημεία στήριξης με το πλαίσιο. Η σχεδίαση του πλαισίου στο εμπρός μέρος με τους σωλήνες να περνούν κάτω από το πάτωμα της ποδιάς για να φτάσουν στο λαιμό διατήρησε το επίπεδο πάτωμα, αλλά από την άλλη δεν έδειξε στρεβλώσεις κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Σε γενικές γραμμές η συμπεριφορά θα χαρακτηριζόταν παραδόξως στιβαρή για τα πλαίσια ενδοτικότητας που προσφέρει καταφέρνοντας να χαρίσει στο SH 300i σταθερότητα αλλά και φιλικό προφίλ.