Μία μοτοσικλέτα σαν κι αυτή δε θα μπορούσε να έχει κάτι λιγότερο! Οι εξαπίστονες δαγκάνες στο πιρούνι αναλαμβάνουν να επαναφέρουν τον κόσμο στα…φυσιολογικά του επίπεδα κάθε φορά που τραβάτε τη μανέτα του μπροστινού φρένου. Η δύναμη θα βρίσκεται εκεί κάθε φορά που θα τη χρειαστείτε, ενώ η απόδοση δε μειώνεται ακόμα και μετά από συνεχή χρήση. Η αίσθηση όμως και η προοδευτικότητα θα μπορούσαν να είναι καλύτερες, καθώς η μανέτα χρειάζεται αρκετή διαδρομή μέχρι να νιώσετε ότι το Hayabusa αρχίζει να επιβραδύνει, ιδιαίτερα στα πολλά. Αν είστε συνηθισμένος από άλλα μοντέλα θα νομίζετε ότι πλησιάζετε επικίνδυνα την περιοχή μπλοκαρίσματος του τροχού, αλλά αυτό φυσικά δε συμβαίνει, καθώς η μανέτα πρέπει να πλησιάσει πολύ το γκριπ για να μπλοκάρει ο τροχός. Απλά θέλει λίγη συνήθεια. Το πίσω δεν παίζει το ρόλο της…γλάστρας! Έχει αρκετή δύναμη και καλύτερη αίσθηση, ενώ η προοδευτικότητά του βρίσκεται σε καλύτερα επίπεδα. Αρκετές θα είναι οι φορές που θα χρησιμοποιήσετε μόνο αυτό, ιδιαίτερα μέσα στην πόλη.