LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Οδική συμπεριφορά και ποιότητα κατασκευής
Στο ταξίδι
Διαβάστηκε από 50852 αναγνώστες
Στο χώμα
Στο ταξίδι, ανεξάρτητα από την ταχύτητα, η μοτοσικλέτα ακολουθεί την πορεία της ακλόνητη. Ο κινητήρας αποδίδει τη δύναμη του από τις 3.000 σ.α.λ. μέχρι το κόκκινο του στροφόμετρου, με ένα ξέσπασμα στις 5.500 σ.α.λ.. Η δύναμη του είναι υπαρκτή σε όλο το φάσμα των στροφών και γίνεται αισθητή σε κάθε περιστροφή του δεξιού καρπού. Ακόμα και στα 170χλμ./ώρα νιώθεις τη μοτοσικλέτα να επιταχύνει δυνατά μέχρι την τελική της, που φτάνει τα 220χλμ./ώρα. Το κιβώτιο πραγματοποιεί τις αλλαγές εύκολα και με ήρεμο τρόπο, συνεργαζόμενο άριστα με τον κινητήρα. Στα πολλά χιλιόμετρα, οι αναρτήσεις δείχνουν το καλό τους πρόσωπο και παρέχουν πολύ καλή ευστάθεια και εξαιρετική λειτουργία. Η είσοδος σε σφιχτό επαρχιακό δίκτυο αποκαλύπτει μερικές ακόμη αρετές του GS. Το καλοζυγισμένο και καλοστημένο σύνολο, δείχνει να αγνοεί επιδεικτικά βάρος και διαστάσεις και στρίβει με μεγάλες ταχύτητες και μοναδικές κλίσεις φέρνοντας τους κυλίνδρους του στη μικρότερη απόσταση από το οδόστρωμα. ¶ριστη είναι επίσης η δουλειά που κάνουν το Telelever και Paralever, καθώς και η πρόσφυση που παρέχουν τα ελαστικά της Dunlop. Απρόσμενα καλά κινείται και στο χώμα, επιβεβαιώνοντας την BMW που υποστηρίζει ότι η μοτοσικλέτα έχει αυξημένες εκτός δρόμου δυνατότητες. Ένα ζευγάρι τρακτερωτά λάστιχα και το GS θα μπορεί να κάνει απίστευτα πράγματα στο χώμα. Τα φρένα παρέχουν μοναδικό φρενάρισμα, με ελάχιστη προσπάθεια, ενώ καλά σχόλια αποσπά και το ABS, που μπορεί να απενεργοποιηθεί.

 
 BMW R 1200 GS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εργονομία / ¶νεση
Κινητήρας
Στο ταξίδι
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ