Όχι, το 35 του τίτλου δεν αφορά στην ηλικία ενός γοητευτικού άνδρα ούτε στην αντίστοιχη, απόκρυφη ηλικία μιας επιτυχημένης και αυτόνομης θηλυκής ύπαρξης. Το 35 αφορά στον αριθμό λίτρων αποθηκευτικού χώρου που διαθέτει το Vivacity, ένα scooter που κάλλιστα απευθύνεται στο προφίλ των δύο υποθετικών προσώπων που προαναφέρθηκαν και όχι μόνο…
Όχι, το Vivacity δεν μπορεί να πάρει βραβείο σχεδιασμού, αλλά σίγουρα κάποιον τίτλο για την εκκεντρικότητά του. Οι επιρροές από το τμήμα σχεδίασης αυτοκινήτων της Peugeot είναι αισθητές, γεγονός που θα εκτιμηθεί από ένα ώριμο ηλικιακά κοινό.
Η πρώτη και η τελευταία δοκιμή που σηματοδοτούν την αρχή και το τέλος, αντίστοιχα, των καλοκαιρινών διακοπών, αποτελούσαν ανέκαθεν -η καθεμία για διαφορετικούς λόγους- επίπονες διαδικασίες. Αυτή τη φορά, η τυπική εκκίνηση της έναρξης του χειμώνα θα δινόταν από ένα scooter της Peugeot, το γνωστό, αλλά ουσιαστικά άγνωστο, νέο Vivacity των 125 κ.εκ.
Η Αθήνα παρέμενε ακόμα άδεια, μιας και οι περισσότεροι Ούννοι εξακολουθούσαν τους βανδαλισμούς σε θάλασσες, ακτές και μπιτσόμπαρα. Η ιδέα, λοιπόν, να σουλατσάρω σε μια άδεια πόλη με ένα scooter και μάλιστα 125 κ.εκ., δεν με έκανε και τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο του κόσμου. Πόσο χρήσιμη θα μπορούσε να μου φανεί η αυτόματη μετάδοση σε δρόμους δίχως μποτιλιάρισμα; Πόσο διασκεδαστική θα μπορούσε να γίνει μια ερημωμένη εθνική πάνω στη σέλα ενός scooter 125 κ.εκ. με την, λόγω φύσης, περιορισμένη τελική του ταχύτητα;
Είχα ξεκινήσει να κατηφορίζω για την Peugeot αρκετά προκατειλημμένος για αυτό το γνωστό-άγνωστο, καινούργιο Vivacity 125 και το γλυκό έδεσε όταν παραλαμβάνοντας το κλειδί του, ενημερώθηκα ευγενικά ότι θα έπρεπε να του δείξω λίγη περισσότερη στοργή, μιας και το ψηφιακό του οδόμετρο δεν είχε ακόμα συμπληρώσει ούτε 1 χιλιόμετρο. Σήκωσα το κεφάλι, γνωρίζοντας ότι κάποιος εκεί ψηλά γελά ξεκαρδιστικά με τις συμπτώσεις που μαγειρεύει…