Η δύναμη είναι όση ακριβώς χρειάζεται, ενώ η καλή του αίσθηση δύσκολα θα φέρει ανισορροπία στο Vivacity.
Με τη μικρή διάμετρο των τροχών και τη μικρή διαδρομή των αναρτήσεων, έβλεπα τις άπειρες κακοτεχνίες των δρόμων να μας κοιτούν (εμένα και το Vivacity μου) και να χασκογελούν. Μνήμες από πόνους στη μέση και μετατόπιση των νεφρών ξύπνησαν μέσα μου, ωστόσο το Vivacity φρόντισε να μην επιτρέψει σε τίποτα να μου χαλάσει την καλή εικόνα που μέσα σε λίγη ώρα είχε καταφέρει να μου δημιουργήσει. Η προοδευτική λειτουργία τόσο του πιρουνιού όσο και των διπλών πίσω αμορτισέρ καμουφλάρει τεχνηέντως τη μικρή τους διαδρομή, ενώ η μόνη περίπτωση να τερματίσουν είναι αν στην πορεία σας συναντήσετε κάποια εγκάρσια, υπολογίσιμου ύψους, ανωμαλία του δρόμου. Φορτωμένος με λίγη φόρα, κάτι που επιτυγχάνεται εύκολα χάρη στη ζωντάνια του κινητήρα και τα λιγοστά, 118 κιλά του Peugeot, αλλά και βαθιά βυθισμένος στις σκέψεις μου, είχα σχεδόν ξεχάσει ότι αυτή η πόλη έχει και φανάρια. Ευτυχώς, κάποιο από αυτά τυχαία έπεσε στο οπτικό μου πεδίο και το κόκκινο χρώμα που εξέπεμπε, ενεργοποίησε άμεσα το αίσθημα της επιβίωσης. "Τσαρούχωσα" όπως-όπως τα φρένα, για να ανακαλύψω ότι αν και το σύστημα πέδησης του Vivacity είναι με το ένα πόδι στο παρόν και με το άλλο στο παρελθόν, κατάφερε να μας ακινητοποιήσει σε ελάχιστα μέτρα και κάτω από πλήρη έλεγχο. Η δύο εμβόλων δαγκάνα δίνει όση ακριβώς δύναμη χρειάζεται στον εμπρός δίσκο των 200 χιλ., ενώ η τρόμπα συμπίεσης που φέρει και δεν απαιτεί να ασκηθεί πολλή δύναμη από τα άκρα του αναβάτη, παρέχει και ικανοποιητική πληροφόρηση. Το πίσω ταμπούρομπορεί να μην περηφανεύεται για τη δύναμή του, έχει όμως και αυτό προβλέψιμη απόδοση.