LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Τζάμπα μαν!
Lucky Lion SXG 2
Διαβάστηκε από 60213 αναγνώστες
Αυτό το παλιό σλόγκαν γνωστής αλυσίδας καταστημάτων παιχνιδιών, ταιριάζει κάτι παραπάνω από κουτί στην περίπτωση του SXG 2. Μικρό κόστος απόκτησης και αμελητέα έξοδα χρήσης συνθέτουν ένα σύνολο που θα σας εκπλήξει ευχάριστα στις καθημερινές σας μετακινήσεις στο κέντρο της πόλης.
Νέο, αλλά με μέλλον
Η κίνηση με ηλεκτρισμό υφίσταται γύρω μας πάρα πολλές δεκαετίες υπό τη μορφή των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Τρόλεϊ, ηλεκτρικός, μετρό και τραμ είναι τα πιο διαδεδομένα και φυσικά, τα πρώτα που έρχονται στο νου. Για τους δύο τροχούς, όμως, αυτό είναι κάτι σχετικά νέο, αν βάλουμε στη συνάρτηση τους παράγοντες της μαζικής παραγωγής και του χαμηλού κόστους αγοράς. 
Αυτά τα δύο τελευταία αναμένεται να αλλάξουν και τον τρόπο που θα κινείται η πλειονότητα των μοτοσικλετιστών στην πόλη μέσα στα επόμενα χρόνια (αργότερα ίσως και παντού), κάτι που φαίνεται και από τις προσπάθειες που καταβάλλουν οι κατασκευαστές για τη δημιουργία ηλεκτροκίνητων scooter και μοτοσικλετών.
Βέβαια, οι λόγοι για αυτό είναι δύο και πολύ σημαντικοί: περιβάλλον και κόστος. 
Αλήθεια, πώς θα σας φαινόταν να διανύετε 100 χλμ. με κάτι λιγότερο από μισό ευρώ; Κόστος χρήσης που -ανάλογα με τις ανάγκες- μπορεί να αγγίξει σε ετήσια βάση και το… μηδέν; Όχι και άσχημα, θα πούμε εμείς. Το δύσκολο λοιπόν για κάποιον που έχει ανατραφεί με βενζινοκίνητα οχήματα, είτε αυτά είναι δίτροχα είτε τετράτροχα, είναι να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα που έχει μπροστά του, ειδικά όταν πρόκειται για ένα όχημα που δεν πατά σε ράγες όπως ο ηλεκτρικός, άρα δεν έχει και απεριόριστη αυτονομία. Στις σελίδες που ακολουθούν, σας δείχνουμε τον τρόπο, ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση ονομάζεται Lucky Lion SXG 2.
Και δεν του φαίνεται
Ελάχιστα στοιχεία θα τραβήξουν την προσοχή του παρατηρητή πάνω στο SXG 2 και θα τον κάνουν να καταλάβει ότι έχει μπροστά του κάτι το ιδιαίτερο. Αυτά είναι η εξάτμιση, το κλασικό κάλυμμα στον κινητήρα που έχουν τα περισσότερα scooter, το κουτί του φίλτρου αέρα και η εξάτμιση. 
Όλα τα παραπάνω… λάμπουν δια της απουσίας τους από το πίσω μέρος του Lucky Lion, δίνοντάς του μία ανάλαφρη όψη. Κατά τ´ άλλα, η εμφάνισή του είναι σύγχρονη και κινείται σε μοντέρνα πλαίσια, με το εμπρός μέρος να συγκεντρώνει και τα περισσότερα βλέμματα στο δρόμο. Η ποιότητα κατασκευής του, χωρίς να βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα, στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και δεν θα προβληματίσει σε καμία περίπτωση.
Για μικρούς και μεγάλους
Αν και το μοντέλο της Lycky Lion συγκαταλέγεται μεταξύ των μικρότερων scooter της αγοράς, από πλευράς διαστάσεων, πάνω στη σέλα του δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα ούτε οι σχετικά μεγαλόσωμοι. 
Χώρος για τα πόδια πάνω στην επίπεδη ποδιά υπάρχει αρκετός, το τιμόνι, αν και κόβει πολύ, δεν ενοχλεί τα γόνατα, ενώ η σέλα είναι μεγάλη σε διαστάσεις και αρκετά φιλόξενη, ώστε να δεχτεί και δεύτερο άτομο. 
Όπως κάθε scooter που σέβεται τον εαυτό του, έτσι και το SXG έχει αρκετό χώρο κάτω από σέλα για ένα μικρό jet κράνος ή κάποια πράγματα, όπως τσαντάκι μέσης, αδιάβροχο και γάντια. Επιπλέον χώρο θα βρείτε στο αρκετά βαθύ ντουλαπάκι της ποδιάς, ενώ όσοι θέλετε το κάτι παραπάνω υπάρχει και μία μικρή σχαρίτσα στο πίσω μέρος για τη μεταφορά μεγαλύτερων αντικειμένων. 
Από εργονομικής άποψης, το μόνο που μπορούμε να θίξουμε είναι το κεντρικό σταντ, το οποίο βρίσκεται εξαιρετικά κοντά στην άσφαλτο και βρίσκει ακόμη και σε λακκούβες μεσαίου μεγέθους.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Δημήτρη Καραγιάννη, ιδιοκτήτη της καφετέριας "new RICH cafe" (Πατησίων 351), για την ευγενική παραχώρηση του υπαίθριου χώρου αυτής για τις ανάγκες της φωτογράφησης.

 
 Τζάμπα μαν!
Φρένα/αναρτήσεις
Κινητήρας
Εθιστική… αποτοξίνωση
Για την πόλη, λέμε ναι
Χρήσιμα για το XSG 2
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ