LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Lucky Lion SXG 2
Εθιστική… αποτοξίνωση
Διαβάστηκε από 60980 αναγνώστες


Στην αρχή αυτής της δοκιμής έγινε λόγος για τη δυσκολία προσαρμογής εκείνων που έχουν μεγαλώσει με κινητήρες εσωτερικής καύσης (δηλαδή όλων μας…) στη νέα πραγματικότητα που φέρνουν σιγά-σιγά τα ηλεκτρικά δίτροχα. 
Με το που καθίσετε λοιπόν στη σέλα του SXG 2 έχετε και τις πρώτες ενδείξεις για αυτή τη δυσκολία, υπό τη μορφή… στερητικού συνδρόμου.
Γυρνάτε τον κεντρικό διακόπτη στο "on", γραπώνετε τη μανέτα του φρένου και πατάτε το μπουτόν της μίζας, παίρνοντας ως απάντηση τον ήχο της… κόρνας. Κοιτάζετε απορημένα, και αφού το πατήσετε μερικές ακόμη φορές για επιβεβαίωση, στρέφετε το βλέμμα σας στο αριστερό γκριπ, όπου υπάρχει ένα ακριβώς ίδιο μπουτόν. Το πατάτε και αυτό και το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο: "μπιιιπ". Πατάτε και τα δύο μαζί, το κάνετε εναλλάξ, αλλάζετε μανέτα, αλλά τίποτα. Τότε συνειδητοποιείτε ότι οι περαστικοί σάς κοιτάζουν με λοξές ματιές και το φρύδι σηκωμένο και… σταματάτε. Όχι μόνο για τους περαστικούς, αλλά γιατί συνειδητοποιείτε ότι το scooter βρίσκεται ήδη σε λειτουργία. "Ούτε η λάμπα κάνει θόρυβο όταν πατάω το διακόπτη", σκέφτεστε και… νιώθετε λίγο καλύτερα!
Στη συνέχεια ακολουθεί το δεύτερο σοκ, το οποίο έρχεται με το άνοιγμα του γκαζιού. Οι τροχοί κυλάνε, το scooter επιταχύνει και το κλασικό "μπρρρρ" ή "ζιγκ-ζιγκ" απλά δεν υπάρχει.
Η ησυχία είναι σχεδόν απόλυτη και ο ήχος του ηλεκτρικού μοτέρ θυμίζει εκείνον των συρμών του μετρό, υπό κλίμακα… Θα ήταν άδικο να μιλήσω για επιδόσεις, αφού το μοτέρ των 800 Watt με τον 1,07 ίππο που παράγει, υπάρχει εκεί απλά για να σας μεταφέρει, κάτι που επιβεβαιώνει και η μέγιστη ταχύτητα των 50 χλμ./ώρα. Κάτι παραπάνω μέσα στην πόλη ίσως και να μη χρειαστείτε (ανάλογα και με το βάρος σας), αν και λίγο πιο ζωηρές επιταχύνσεις σίγουρα δεν θα έβλαπταν. Πάντως, υπάρχει και το μοτέρ των 1500 Watt για αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω.
Ό,τι χάνει το SXG σε επιδόσεις, το κερδίζει και με το παραπάνω σε ευελιξία και όποιος σας περάσει στην εκκίνηση ή σε πορεία μέσα στην πόλη, θα σας βρει… δίπλα του στο επόμενο φανάρι, ειδικά στο πηγμένο κέντρο. Στις μανούβρες, το SXG απλά δεν παίζεται και δείχνει με τον καλύτερο τρόπο γιατί τα scooter με μικρούς τροχούς και μίνιμουμ βάρος έχουν σε αυτές τις συνθήκες ξεκάθαρο πλεονέκτημα.

 
 Τζάμπα μαν!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Φρένα/αναρτήσεις
Κινητήρας
Εθιστική… αποτοξίνωση
Για την πόλη, λέμε ναι
Χρήσιμα για το XSG 2
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ