On ή οff; Ιδού η απορία. Το VanVan, όμως, μας βγάζει από το δίλημμα. Εμείς λέμε "και τα δύο" ή αλλιώς, "all-around". Πολύτιμο καθημερινό εργαλείο και παράλληλα, ένα δίκυκλο για ατελείωτα... παιχνίδια στο χώμα.
Είναι αρκετά ασυνήθιστο ώστε να ξεχωρίζει, αλλά δεν αποτελεί και κάτι το ριζοσπαστικό που θα κρατήσει μακριά το κοινό στο οποίο απευθύνεται.
Στην Ιαπωνία, τα μοντέλα RV καλούνται "VanVan". Η λέξη αυτή αντιστοιχεί σε ήχο όπως ένα "Bang" ή σε προτροπή όπως "Συνέχισε!". Το VanVan 125 (RV125) έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 1972 και επανακυκλοφόρησε το 2003. Το ρετρό look του παρέμεινε, ενώ κέρδισε πολλούς νέους θαυμαστές με τον ανάμεικτο χαρακτήρα του και τα ανανεωμένα χαρακτηριστικά του τετράχρονου κινητήρα του. Πάντως, είναι τα τεράστια ελαστικά του, η μακριά μονοκόμματη σέλα του και το υπερυψωμένο τελικό του που φέρνουν -σε αρκετούς- παλιές αναμνήσεις από βόλτες στις αλάνες και στις παραλίες, καθιστώντας παράλληλα το VanVan ιδανική επιλογή για νέους αλλά και εμπειρότερους νοσταλγικούς αναβάτες.
1972 - 1981 Το πρώτο Suzuki RV125 είχε έναν αερόψυκτο, μονοκύλινδρο, δίχρονο κινητήρα 123 κ.εκ. που απέδιδε 9,8 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. Η γκάμα των RV συμπεριλάμβανε επίσης κινητήρες των 50, 75 και 90 κ.εκ. 2003 - Σήμερα
Η νέα σειρά που κυκλοφόρησε το 2003 -RV125- διέθετε αερόψυκτο, μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα SOHC, χωρητικότητας 125 κ.εκ., με απόδοση 12 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. Από το 2007, ο κινητήρας του VanVan παράγεται ψεκαστός, αντί του καρμπιρατέρ που είχαν οι πρόγονοί του. Συχνά αναφέρεται και ως "μοτοσικλέτα για την άμμο", λόγω του -μεγάλων διαστάσεων- πίσω ελαστικού της, το οποίο βοηθά στην κίνηση, αλλά και στο "ξεκόλλημα" του μοντέλου από ασταθή εδάφη.