Δεν έχει παντού μέσα στην πόλη καλοστρωμένη άσφαλτο και το VanVan το γνωρίζει καλά αυτό και είναι προετοιμασμένο για τους αστικούς δρόμους.
Η εκκίνηση του RV125 γίνεται ομαλά και ο 125άρης κινητήρας αρχίζει να δουλεύει γραμμικά και χωρίς κραδασμούς, βγάζοντας παράλληλα έναν ήρεμο ήχο από το "φιμωμένο" τελικό του. Ο χειρισμός του είναι πανάλαφρος και το κιβώτιο ταχυτήτων μαλακό και βολικό. Η επιτάχυνση χαρακτηρίζεται ελαφρώς ληθαργική, αλλά απολύτως λογική και αποδεκτή για την κατηγορία του, οπότε ξεχάστε τις κόντρες! Το -σαν on-off- κόψιμο του τιμονιού με τον 18άρη τροχό είναι μεγάλη ανάσα για τις μανούβρες μέσα στην κίνηση, με λίγη προσοχή όμως στους καθρέπτες των σταματημένων αυτοκινήτων. Τα ανοιχτά κομμάτια δεν είναι το ατού του, αν όμως αποφασίσετε να το οδηγήσετε εκεί, θα αναπτύξει μία σεβαστή ταχύτητα και θα παραμείνει σε αυτή για όσο η μηχανική σας συμπόνια το επιτρέψει. Τα μεγάλα ελαστικά δεν θα προσφέρουν τρανές κλίσεις ακριβείας μέσα στις στροφές, αλλά ο χειρισμός και ο έλεγχος παραμένουν σε ικανοποιητικά επίπεδα.