Σε αντίθεση με τα μεγαλύτερα "αδέρφια" του, το Suzuki GZ125
δεν έχει σκοπό του τα μεγάλα ταξίδια, αλλά την άνετη μετακίνηση
εντός πόλης.
Ok, μπορεί η Route 66 να έχει κολλήσει στο μυαλό σας από τότε που το είδατε, όμως θα χρειαστεί να αφήσετε για λίγο το όνειρο και να δείτε τα πράγματα κάπως πιο ρεαλιστικά, αφήνοντας την οφθαλμαπάτη να αντανακλάται στο χρωμιωμένο καπάκι του 125άρη κινητήρα του Marauder. Ανεβαίνοντας αρχικά πάνω στο GZ125, σαφώς και δημιουργείται η εντύπωση ότι ίσως κάτω από το ρεζερβουάρ να υπάρχουν δύο κύλινδροι αντί του ενός, μέχρι να πατήσετε τη μίζα (κρατώντας παράλληλα και το συμπλέκτη -Suzuki γαρ).
Μπορεί να μην είναι το φθηνότερο
της κατηγορίας του, αλλά υπερτερεί
στην εμφάνιση και ισορροπεί
κάπως τα πράγματα με τις
επιδόσεις και την οικονομική του κατανάλωση.
Αν και το παραλάβαμε με πολύ λίγα χιλιόμετρα στο ενεργητικό του, το κιβώτιο ταχυτήτων δεν άργησε να "μαλακώσει" και να μπει με επιτυχία στο παιχνίδι του ανεβοκατεβάσματος μέσα στην κίνηση της πόλης. Αν δεν έχετε οδηγήσει ξανά μοτοσικλέτα τέτοιου τύπου, θα χρειαστείτε λίγο χρόνο να συνηθίσετε στην πιο άνετη θέση οδήγησης που προσφέρουν τα μαρσπιέ. Το φαρδύ τιμόνι βρίσκεται σε θέση που δεν κουράζει τα χέρια, ενώ άνετο είναι και το κόψιμο του τιμονιού, επιτρέποντας έτσι τις μανούβρες κατά τη διάρκεια της οδήγησης και του παρκαρίσματος. Η χαμηλή θέση οδήγησής του το καθιστά εύκολο στο χειρισμό, ιδιαίτερα στις χαμηλές ταχύτητες, και το Suzuki GZ125 Marauder θα αποδείξει τις ικανότητές του και στις στροφές. Τώρα, στα ανοιχτά κομμάτια του δρόμου θα δείξει και τους περιορισμούς του. Μπορεί τα κιλά και το χαμηλό κέντρο βάρους του να του επιτρέπουν γρήγορη επιτάχυνση, ωστόσο, τα κυβικά και το κοντό γρανάζωμα δεν θα αργήσουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους, θυμίζοντάς σας το λόγο που το επιλέξατε. Το Marauder έχει τη δύναμη να προσπεράσει στους αστικούς δρόμους, αλλά μέχρι εκεί. Αν σκοπεύετε να το χρησιμοποιείτε συχνά στις εθνικές οδούς, καλό θα ήταν να συνηθίσετε την εικόνα των φορτηγών και αυτοκινήτων που θα σας προσπερνούν από αριστερά. Μέχρι τα 80 χλμ./ώρα, η λειτουργία του είναι ομαλότατη, όταν όμως επιλέξετε να ανεβάσετε λιγάκι τον πήχη -εφικτό μέχρι τα 110- θα παρατηρήσετε το ζόρισμα του κινητήρα που θα μοιάζει να σας λέει "Εγώ για χαλαρή βόλτα ξεκίνησα! Πού με πας;". Επίσης, κοντά στα 90 συναντάται ένας υψίσυχνος κραδασμός στο τιμόνι, που με τη σειρά του περνά στους καθρέπτες, καθιστώντας δύσκολη την ορατότητα. Κραδασμός που συνδέεται άμεσα με τα χέρια και θα σας αναγκάσει να κόψετε λιγάκι ταχύτητα. Εν τέλει, το Suzuki GZ125 Marauder φτιάχτηκε για να εξυπηρετεί οπτικά και λειτουργικά στους δρόμους της πόλης.