• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Γιορτή και ενηλικίωση!
Αποστολή: TOSCANA, Moto Guzzi Stelvio 1200 8V & NTX
Διαβάστηκε από 38254 αναγνώστες
Στην ευρύτερη περιοχή της Τοσκάνης πραγματοποίησε η Moto Guzzi την πρώτη της παρουσίαση για το 2011. Φέτος, η ιταλική εταιρεία κλείνει 90 χρόνια από την ίδρυσή της και δε θα μπορούσε να βρει καλύτερο τρόπο για να το γιορτάσει από την παρουσίαση του ανανεωμένου Stelvio, που παρουσιάζεται πιο ώριμο από ποτέ.
Στην ευρύτερη περιοχή της Τοσκάνης πραγματοποίησε η Moto Guzzi την πρώτη της παρουσίαση για το 2011. Φέτος, η ιταλική εταιρεία κλείνει 90 χρόνια από την ίδρυσή της και δε θα μπορούσε να βρει καλύτερο τρόπο για να το γιορτάσει από την παρουσίαση του ανανεωμένου Stelvio, που παρουσιάζεται πιο ώριμο από ποτέ.
Δεσποινίδα… 90 ετών!
Η ιστορική ιταλική φίρμα ιδρύθηκε το 1921 από τον Carlo Guzzi και τον Giorgio Parodi και συμπληρώνει φέτος 90 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας, ένα σπάνιο ρεκόρ για Ευρωπαίο κατασκευαστή. Η εταιρεία από το Mandello del Lario βρίσκεται υπό τη σκέπη της Piaggio από το 2004 και όλα δείχνουν να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο για αυτήν. Μάλιστα, μετά την πρόσφατη και πλήρη ενσωμάτωσή της στον ιταλικό κολοσσό δείχνει να περνά μία δεύτερη περίοδο νεότητας. Η ανταλλαγή τεχνογνωσίας μεταξύ των εταιρειών του ομίλου είναι κάτι που, σύμφωνα και με τους ίδιους τους υπεύθυνους της Moto Guzzi, τους έχει ωφελήσει πολύ και τους κάνει να ατενίζουν το μέλλον με ακόμη μεγαλύτερη αισιοδοξία και σιγουριά. Το πόσο καλά δείχνει να αισθάνεται η Moto Guzzi γίνεται άμεσα αντιληπτό και στο ανανεωμένο Stelvio, το οποίο περνά πλέον σε μία νέα περίοδο ωριμότητας και ολοκλήρωσης.
Είχα την τύχη να βρίσκομαι σε κάθε αποστολή του Stelvio κάθε φορά που δεχόταν και μία επιπλέον βελτίωση. Πλέον, μπορώ να πω χωρίς καμία επιφύλαξη ότι αυτή η τρίτη και τελευταία έκδοση είναι σε θέση να κοιτάξει στα μάτια τον ανταγωνισμό από όπου και να έρχεται αυτός, τουλάχιστον όσον αφορά στις δυνατότητες της μοτοσικλέτας στην άσφαλτο. Τα 100 χλμ. χορταστικής διαδρομής που διανύσαμε στη σέλα και των δύο εκδόσεων είναι αρκετά για να βγουν κάποια πρώτα συμπεράσματα εκ του ασφαλούς.

 
 Γιορτή και ενηλικίωση!
Με σημαντικές αλλαγές στα σημεία
Πλαίσιο-αναρτήσεις
Φρένα
Κινητήρας
ATC: Traction Control!
Τροχοί
Stelvio 1200 8V: Μυρίζει σπορτίφ!
Stelvio ΝΤΧ 1200: Ταξιδευτής με τα όλα του!
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός