Ελατήρια με προοδευτική λειτουργία για το πιρούνι και σκληρότερο ελατήριο για το πίσω αμορτισέρ, με στόχο την εξισορρόπηση του αυξημένου βάρους και τη βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς.
Το διπλής ραχοκοκαλιάς και κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής πλαίσιο, που χρησιμοποιεί το μεγάλο κινητήρα ως ενεργό μέρος του, ήταν ήδη αρκετά άκαμπτο από την πρώτη έκδοση του Stelvio και δε δέχτηκε καμία αλλαγή. Όσον αφορά στις αναρτήσεις, υπάρχουν σημαντικές αλλαγές, με στόχο την ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια στις στροφές και την πληρέστερη πληροφόρηση του αναβάτη. Σε αυτό το σημείο δε θα πρέπει να παραβλεφτεί και η διαφορετική κατανομή βάρους που προκύπτει λόγω του μεγαλύτερου ρεζερβουάρ. Το ανεστραμμένο και πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Marzocchi φέρει πλέον νέα ελατήρια προοδευτικής λειτουργίας, ενώ νέο και ισχυρότερο είναι και το ελατήριο του αμορτισέρ της Sachs. Αν και επίσημα δε γίνεται λόγος για αλλαγή στη διάμετρο των καλαμιών, αυτή παρουσιάζεται μειωμένη κατά 5 χλστ. στο ανανεωμένο μοντέλο, αγγίζοντας τώρα τα 45 χλστ.