Στα χνάρια του μεγάλου του «αδερφού» κινείται και το Maddox με το μικρότερο κινητήρα. Αυτός ο τελευταίος είναι και η ουσιαστική διαφορά μεταξύ των δύο παπιών. Πόσο όμως μπορεί να αλλάξει ένα μοτέρ την προσωπικότητα του Maddox; Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι «περισσότερο από όσο φαντάζεστε» και δεν έχει να κάνει μόνο με την απόδοση. Σύμφωνοι, τα λιγότερα κυβικά σημαίνουν αυτόματα και μικρότερη ισχύ και αυτό είναι εμφανές στον τρόπο που κινείται το «110» σε σχέση με το μεγαλύτερο «125». Ο μικρότερος κινητήρας, όμως, αποδίδει εντελώς διαφορετικά (βλέπε πιο γραμμικά) τη δύναμή του, κάτι που τον καθιστά ακόμη πιο κατάλληλο για κίνηση στην πόλη. Στις μικρές ταχύτητες, συνεργάζεται πιο αρμονικά με το ημιαυτόματο κιβώτιο στο άνοιξε/κλείσε του γκαζιού, ενώ και η λειτουργία του είναι σαφώς πιο πολιτισμένη, με τους κραδασμούς να κάνουν αισθητή την παρουσία τους μόνο στις υψηλότερες στροφές, χωρίς όμως να ενοχλούν.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κινητήρας 1Κ, 4T, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 107
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 6,4/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 0.6/6.500
Τροφοδοσία Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά) 95
Διαστάσεις (μήκος x πλάτος) 1.900 x 680
Φρένα (εμπρός/πίσω) Δ/Τ
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 4,3
Τελική (χλμ./ώρα) 100
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 2,5
↑Λειτουργία κινητήρα, τιμή/απόδοση
↓Ισχύς
H πρακτική σχαρίτσα στο μπροστινό μέρος της ποδιάς αυξάνει τις μεταφορικές ικανότητες του μοντέλου της Jianshe.
Η σέλα του Maddox είναι πραγματικά μεγάλη σε διαστάσεις και σε συνδυασμό με την ευρύχωρη θέση οδήγησης, θα βολέψει άνετα ακόμη και δίμετρο αναβάτη.
Μαζεμένα σε διαστάσεις και με ευδιάκριτες ενδείξεις τα όργανα του Maddox. Εντύπωση προκαλεί η ψηφιακή ένδειξη για την ταχύτητα του κιβωτίου.