Δυνατή, ευχάριστη, ποιοτική και τεχνολογικά προηγμένη η νέα κορυφαία έκδοση της σειράς Beverly παρουσιάζεται πιο ολοκληρωμένη από ποτέ και πετάει το γάντι στον ανταγωνισμό.
Νέα άρχουσα τάξη
Το γεγονός ότι για την παρουσίαση του Beverly SportTouring βρεθήκαμε στα κεντρικά της Piaggio στην Pontedera της Ιταλίας δείχνει από μόνο του τη σοβαρότητα των προθέσεων της ιταλικής εταιρίας. Τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο επίσημα αφού τη συνέντευξη Τύπου για το ολιγομελές γκρουπ των δημοσιογράφων ανέλαβαν δύο πολύ σημαντικά πρόσωπα του ιταλικού ομίλου. Ο Alessio Bianchini, υπεύθυνος Τύπου της Piaggio και ο υπεύθυνος για την εξέλιξη του νέου κινητήρα, Paolo Nesti, κάθισαν απέναντι μας έτοιμοι να λύσουν οποιαδήποτε απορία για τη νέα τους δημιουργία. Από την αρχή κατέστη σαφές ότι για το Beverly SportTouring ο μόνος στόχος είναι η κορυφή στα μεσαίου κυβισμού scooter σε όλα τα επίπεδα. Εμπορικά αυτό έχει ήδη επιτευχθεί αφού η σειρά Beverly, από το 2001 που πρωτοεμφανίστηκε μέχρι σήμερα, έχει παραχθεί σε περισσότερες από 310.000 μονάδες. Αυτό που επιζητούν με το Sporttouring στην Piaggio τώρα είναι η κυριαρχία σε όλα τα επίπεδα καθιστώντας το Beverly ως την καλύτερη επιλογή στα μεσαία scooter.
Οι άνθρωποι της Piaggio ήταν απόλυτα διαφωτιστικοί όσον αφορά τη θέση του νέου SportTouring στην γκάμα των Beverly. Όπως είχαμε καταλάβει και από τις πρώτες πληροφορίες που είχε δημοσιεύσει η ιταλική εταιρία το SportTouring με το νέο κινητήρα των 330 κ.εκ. δεν έρχεται για να αντικαταστήσει το «300άρι». Η Piaggio το τοποθετεί στην κορυφή των Beverly αντικαθιστώντας το μοντέλο με το μοτέρ των 400 κ.εκ. αλλά και αυτό με το μονοκύλινδρο 500άρη Master. Σύμφωνα με τους Ιταλούς δεν είναι μόνο τα κυβικά που καθιστούν ένα μοντέλο κορυφαίο σε μία γκάμα αλλά η συνολική υπεροχή του έναντι των άλλων εκδόσεων. Από αυτή τη σκοπιά το νέο SportTouring δικαιολογημένα βρίσκεται στην κορυφή των Beverly. Ο κινητήρας του αποδίδει σχεδόν 50% μεγαλύτερη ισχύ σε σχέση με το «300» και συγκρίνεται άμεσα με το 400 που αντικαθιστά. Παράλληλα είναι σημαντικά πιο ελαφρύ από το τελευταίο, ενώ σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα διαθέτει ABS/ASR στον εξοπλισμό του που το κάνουν το πρώτο scooter στον κόσμο με σύστημα πρόσφυσης για τον πίσω τροχό.