Σε αυτό τον τομέα και παρά τους μεγάλους τροχούς το Beverly τα κατάφερνε ήδη πολύ καλά. Μυστικό πίσω από αυτό δεν υπάρχει αφού οι γενναιόδωρες διαστάσεις του επιτρέπουν πολύ καλούς χώρους για επιβαίνοντες και πράγματα. Κάτω από τη σέλα ένα κράνος κλειστού τύπου θα χωρέσει άνετα αφήνοντας αρκετό χώρο και για ένα jet ή ένα μπουφάν. Στην περιοχή της ποδιάς ο πτυσσόμενος γάντζος επιτρέπει τη μεταφορά μίας τσάντας μεσαίου μεγέθους, ενώ το ντουλαπάκι θα φιλοξενήσει πορτοφόλι και κινητό αλλά και τα απαραίτητα έγγραφα του Beverly. Όλα καλά λοιπόν με τους αποθηκευτικούς χώρους και μη ξεχνάτε ότι υπάρχει και σχάρα με πρακτικές χειρολαβές στο πίσω μέρος. Η σέλα με τη νέα επένδυση δίνει άπλετο χώρο στον αναβάτη για να βολευτεί πάνω της, ενώ άκρως ικανοποιητικό χώρο θα βρει και για τα πόδια του παρά την ύπαρξη του ρεζερβουάρ στο δάπεδο της ποδιάς. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην αποστολή υπήρχαν δημοσιογράφοι με πολύ διαφορετικούς σωματότυπους τόσο σε βάρος όσο και σε ύψος (από 1,70 μ. περίπου μέχρι πάνω από 1,90!) και κανένας δεν παραπονέθηκε για τα επίπεδα άνεσης. Τέλος, τα όργανα που βρίσκονται στη γνωστή καλή τους θέση διαθέτουν νέα γραφικά αλλά και το μπουτόν απενεργοποίησης του ASR μαζί με την απαραίτητη λυχνία.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr