Το Xenter κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Yamaha στην Ταϊβάν, στο ίδιο εργοστάσιο που κατασκευάζεται και το Cygnus. Όπως είχαμε την ευκαιρία να παρατηρήσουμε, τόσο στη στατική παρουσίαση, όσο και κατά την οδήγηση την επόμενη μέρα, η ποιότητα κατασκευής είναι ιδιαίτερα υψηλή και δεν αφήνει κανένα παράπονο στον αναβάτη. Άριστη συναρμογή, κορυφαίο φινίρισμα, όμορφο design, μετρημένο και σοβαρό στιλ, χωρίς να γίνεται πουθενά κραυγαλέο. Εντάξει, έχει μπόλικο πλαστικό πάνω του, χωρίς όμως να ξεφεύγει από τα στάνταρ της κατηγορίας. Το Xenter έρχεται σε τρεις χρωματισμούς, λευκό, σκούρο γκρι, και μαύρο, ενώ και στις τρεις χρωματικές εκδόσεις διαθέτει λευκά κατακόρυφα πλαϊνά φιλέτα στην ποδιά και γκρι πλαστικό κάτω από τα μαρσπιέ συνεπιβάτη, ώστε -οπτικά- να μειώνεται ακόμα περισσότερο ο όγκος του. Τα «κρύσταλλα» των μπροστινών φλας είναι διαφανή, ώστε το πορτοκαλί χρώμα να μη χαλάει την αισθητική του Xenter. Αντίθετα, πίσω, τα σώματα των φλας έχουν αφεθεί στο γνωστό χρώμα, ενώ είναι μεγάλα επίτηδες, και θυμίζουν έντονα μοτοσικλέτα. Οι ζάντες είναι πεντάμπρατσες σε σχήμα αστεριού, ενώ το νέο διπλό (!) σωληνωτό πλαίσιο της Yamaha έχει άριστο σχήμα, ώστε να προσφέρει μεγάλη, επίπεδη ποδιά που να χωράει τα πάντα. Τα όργανα του Xenter αποτελούνται από μια μεγάλη… «σινεμασκόπ» ψηφιακή οθόνη ευρείας προβολής, στην οποία θα βρείτε ενδείξεις κοντέρ, στάθμης βενζίνης, ολικού και μερικού χιλιομετρητή, ρολογιού, και θερμοκρασίας περιβάλλοντος, αλλά και ένδειξη service. Ταυτόχρονα, έχετε στη διάθεση σας μπόλικες ενδεικτικές λυχνίες, για προβολέα, ψεκασμό, φλας, και θερμοκρασία κινητήρα. Μπροστά βρίσκουμε δυο φωτιστικά σώματα, με επιθετικό, χαρακτηριστικό στιλ Yamaha. Το φωτιστικό σώμα πίσω αποτελείται από 15 λαμπερά led, γεγονός που αυξάνει την αξιοπιστία του, τη φωτεινότητα του, αλλά και μειώνει το χρόνο που χρειάζεται από τη στιγμή που πιέζετε τη μανέτα, μέχρι να ανάψει το φως του φρένου.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr