Η σέλα βρίσκεται στα 785 χιλιοστά και είναι αρκετά χαμηλή, ώστε να μη προβληματίσει ακόμα και τα χαμηλότερα αναστήματα. Τόσο ο αναβάτης, όσο και ο συνεπιβάτης, έχουν μεγάλες επιφάνειες για να καθίσουν και θα διανύσουν άνετα οποιαδήποτε αστική διαδρομή. Μικρή ένσταση στο ότι, όταν φρενάρεις έντονα και απότομα, η κλίση της σέλας συνηγορεί στη μετακίνηση του αναβάτη προς το μπροστινό σκληρό μέρος. Το γεγονός αυτό όμως θα γίνει αντιληπτό μόνο σε άγρια sport οδήγηση και σε φρένα πανικού. Στα 142 γεμάτα κιλά, το Xenter είναι αρκετά ελαφρύ, ενώ είναι τόσο μαζεμένο, που αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύκολο στις επιτόπου μετακινήσεις κατά το παρκάρισμα. Οι γωνίες που τοποθετούνται τα άκρα των αναβατών είναι φυσικές και η στάση του σώματος όρθια και άνετη. Τα πόδια βολεύονται εύκολα στη μεγάλη ποδιά, ενώ ο συνεπιβάτης έχει δικά του, αναδιπλούμενα μεταλλικά μαρσπιέ. Όπως με όλα τα scooter μεγάλων τροχών, έτσι και το Xenter, για τη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά που προσφέρουν οι τροχοί 16 ιντσών, αλλά και το μονό αμορτισέρ πίσω στο στιλ του TΜax, έχει κάνει παραχωρήσεις στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Εκεί θα βρείτε ένα μικρό ντουλαπάκι που θα χωρέσει τα χαρτιά σας, ένα χάρτη, κι ένα ζευγάρι γάντια -αν και όχι κάποιο smartphone, μιας και το μέγεθος του ντουλαπιού είναι αρκετά μικρό. Η ποδιά τώρα προσφέρεται για γερό φόρτωμα (η Yamaha μιλάει για το μεγαλύτερο χώρο της κατηγορίας), αν και από αυτή λείπουν τα κλειστά ντουλαπάκια στο μπροστινό μέρος. Αντί για αυτά, διαθέτει ένα γάντζο για τα ψώνια, αλλά και ένα πρωτότυπο και πολύ χρήσιμο μικρό ντουλαπάκι -που δεν κλειδώνει- κάτω από τα όργανα, άριστο για τα ψιλά των διοδίων. Εντύπωση μας έκανε το επίσημο βαλιτσάκι 39 λίτρων της Yamaha, που στηρίζεται άριστα, αρκετά βαθιά μέσα στην ουρά του scooter, χωρίς έτσι να προεξέχει κακόγουστα. Αυτό έρχεται στο χρώμα του scooter, διαθέτει εσωτερική τσάντα μεταφοράς, ενώ θα χωρέσει άνετα ένα full face κράνος, ή δύο κράνη ανοιχτού τύπου. Επιπλέον, η Yamaha μας διέθεσε τα Xenter δοκιμής με μεσαία ζελατίνα, που καλύπτει έξυπνα και τα γκριπ προστατεύοντας τα χέρια σας από το κρύο. Η ζελατίνα αποδείχθηκε σωτήρια για τη… δροσερή μέρα του Οκτωβρίου και μας κράτησε ζεστούς σε όλη τη διαδρομή. Όπως όλες οι ζελατίνες παρόμοιου τύπου, ενοχλεί τη ματιά του αναβάτη στους ελιγμούς με χαμηλές ταχύτητες, όμως δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας. Στα φρένα βρίσκουμε το πολύ καλό σύστημα συνδυασμένης πέδησης UBS (Unified Braking System) της Yamaha, με το οποίο ο αναβάτης πιέζοντας την αριστερή μανέτα ενεργοποιεί ταυτόχρονα το μπροστινό δισκόφρενο και το πίσω ταμπούρο
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr