Το ATV που είχαμε στα χέρια μας για τη δοκιμή ήταν η έκδοση Sport με τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Οι πρώτες εντυπώσεις όταν το αντικρίσαμε από κοντά, ήταν θετικότατες. Πανέμορφο σε design, sport, και εξαιρετικά «μυώδες» αλλά και μαζεμένο. Το μεγάλο ρεζερβουάρ των 20 λίτρων είναι γλυπτό, και δεν χαλάει την αθλητική σιλουέτα του Big Dude, αντίθετα του δίνει πόντους και παίζει το ρόλο του «χρισμένου» λαιμού του body builder. Οι τέσσερις προτζέκτορες δίνουν ιδιαίτερα επιθετικό τόνο στο μπροστινό μέρος του Centhor 800, ενώ οι 8μπρατσες ζάντες αλουμινίου με το logo της Dinli στο κέντρο δείχνουν ανθεκτικές, και φοράνε τα ελαστικά-θρύλους Maxxis Big Horn. Μας άρεσε πολύ η ανάγλυφη υφή της βαφής Volcano Black, που δίνει ένα 3D εφέ στο Centhor, και έξτρα δόσεις κακίας με το ματ μαύρο τελείωμα της. Από ό,τι είδαμε σε όλες τις λεπτομέρειες, το Centhor 800 έχει φτιαχτεί για να αντέχει μέγιστες κακουχίες. ¶λλωστε και στο πλαίσιο συναντάμε την πρωτοποριακή αφή P.C. Frame Technology, με κορυφαία αντοχή σε γρατσουνιές, χτυπήματα και οξειδώσεις. Μπροστά βρίσκουμε τον εργάτη που προαναφέραμε -που είχε ως έξτρα εξοπλισμό το Sport της δοκιμής μας-, ο οποίος έχει ακόμα και… remote control! Έχουμε και δύο χειρόφρενα, ένα στο λεβιέ του κιβωτίου (Parking), και ένα στο αριστερό γκριπ. Στα όργανα βρίσκουμε μια ψηφιακή οθόνη, με ενδείξεις κοντέρ, στροφόμετρου, μερικού και ολικού χιλιομετρητή, ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου, ωρόμετρο, δείκτη θερμοκρασίας, κλπ. Το μεγάλο τελικό της εξάτμισης είναι ανοξείδωτο, ενώ το Centhor διαθέτει ισχυρό, μεταλλικό προφυλακτήρα μπροστά, αλλά και πλαστικές ποδιές στο κάτω μέρος του, για προστασία από πέτρες. Στο μπροστινό μέρος του Centhor 800 θα βρείτε όχι μία, αλλά δύο παροχές ρεύματος 12V, για να φορτίσετε τις ηλεκτρικές σας συσκευές. Η τάπα του ρεζερβουάρ έχει φινίρισμα σε ανθρακονημάτινο στιλ, ενώ κλειδώνει κιόλας, για αστική χρήση. Η μεγάλη και άνετη σέλα για δυο μεγαλόσωμους ενήλικες ανοίγει πανεύκολα από τον κεντρικό διακόπτη του Dinli, διακόπτης που κλειδώνει και το τιμόνι! Στο πίσω μέρος βρίσκουμε μια μικρή σχάρα, ώστε να φορτώνετε τα απαραίτητα, ενώ μην ξεχνάτε πως αν θέλετε μεγαλύτερες μεταφορικές ικανότητες η Dinli δίνει τεράστιες σχάρες, αλλά και μπαγκαζιέρες. Ο χαρακτήρας όμως του Centhor 800 4x4 Evo Sport είναι πρώτα από όλα αθλητικός, για διασκεδαστική χρήση σε απαιτητικό trail-ride ή σε αγώνες, και δευτερευόντως για μεταφορές. ¶λλωστε, για τους λάτρεις των μεταφορών, η Dinli δίνει το 800 σε έκδοση Utility ATV που θα κουβαλήσει όλο το βιος σας. Μιλήσαμε για απαιτητική χρήση εκτός δρόμου; Μα φυσικά. Το καταλαβαίνεις αμέσως από τα χειριστήρια. Ανεξάρτητη ανάρτηση για κάθε τροχό με γρασαδόρους στα ψαλίδια, επιλογή 4x2, και 4x4, μακρύ αλλά και κοντό κιβώτιο, κλείδωμα διαφορικού, αλλά και αντιστρεπτική δοκός. Και με τη συνδρομή και του εκρηκτικού κινητήρα, το Centhor 800 Evo θα διαλύσει τα εμπόδια στο πέρασμα του, ενώ δεν θα κολλήσει ποτέ και πουθενά.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr