Το ATV που είχαμε στα χέρια μας για τη δοκιμή ήταν η έκδοση Sport με τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Οι πρώτες εντυπώσεις όταν το αντικρίσαμε από κοντά, ήταν θετικότατες. Πανέμορφο σε design, sport, και εξαιρετικά «μυώδες» αλλά και μαζεμένο. Το μεγάλο ρεζερβουάρ των 20 λίτρων είναι γλυπτό, και δεν χαλάει την αθλητική σιλουέτα του Big Dude, αντίθετα του δίνει πόντους και παίζει το ρόλο του «χρισμένου» λαιμού του body builder. Οι τέσσερις προτζέκτορες δίνουν ιδιαίτερα επιθετικό τόνο στο μπροστινό μέρος του Centhor 800, ενώ οι 8μπρατσες ζάντες αλουμινίου με το logo της Dinli στο κέντρο δείχνουν ανθεκτικές, και φοράνε τα ελαστικά-θρύλους Maxxis Big Horn. Μας άρεσε πολύ η ανάγλυφη υφή της βαφής Volcano Black, που δίνει ένα 3D εφέ στο Centhor, και έξτρα δόσεις κακίας με το ματ μαύρο τελείωμα της. Από ό,τι είδαμε σε όλες τις λεπτομέρειες, το Centhor 800 έχει φτιαχτεί για να αντέχει μέγιστες κακουχίες. Άλλωστε και στο πλαίσιο συναντάμε την πρωτοποριακή αφή P.C. Frame Technology, με κορυφαία αντοχή σε γρατσουνιές, χτυπήματα και οξειδώσεις. Μπροστά βρίσκουμε τον εργάτη που προαναφέραμε -που είχε ως έξτρα εξοπλισμό το Sport της δοκιμής μας-, ο οποίος έχει ακόμα και… remote control! Έχουμε και δύο χειρόφρενα, ένα στο λεβιέ του κιβωτίου (Parking), και ένα στο αριστερό γκριπ. Στα όργανα βρίσκουμε μια ψηφιακή οθόνη, με ενδείξεις κοντέρ, στροφόμετρου, μερικού και ολικού χιλιομετρητή, ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου, ωρόμετρο, δείκτη θερμοκρασίας, κλπ. Το μεγάλο τελικό της εξάτμισης είναι ανοξείδωτο, ενώ το Centhor διαθέτει ισχυρό, μεταλλικό προφυλακτήρα μπροστά, αλλά και πλαστικές ποδιές στο κάτω μέρος του, για προστασία από πέτρες. Στο μπροστινό μέρος του Centhor 800 θα βρείτε όχι μία, αλλά δύο παροχές ρεύματος 12V, για να φορτίσετε τις ηλεκτρικές σας συσκευές. Η τάπα του ρεζερβουάρ έχει φινίρισμα σε ανθρακονημάτινο στιλ, ενώ κλειδώνει κιόλας, για αστική χρήση. Η μεγάλη και άνετη σέλα για δυο μεγαλόσωμους ενήλικες ανοίγει πανεύκολα από τον κεντρικό διακόπτη του Dinli, διακόπτης που κλειδώνει και το τιμόνι! Στο πίσω μέρος βρίσκουμε μια μικρή σχάρα, ώστε να φορτώνετε τα απαραίτητα, ενώ μην ξεχνάτε πως αν θέλετε μεγαλύτερες μεταφορικές ικανότητες η Dinli δίνει τεράστιες σχάρες, αλλά και μπαγκαζιέρες. Ο χαρακτήρας όμως του Centhor 800 4x4 Evo Sport είναι πρώτα από όλα αθλητικός, για διασκεδαστική χρήση σε απαιτητικό trail-ride ή σε αγώνες, και δευτερευόντως για μεταφορές. Άλλωστε, για τους λάτρεις των μεταφορών, η Dinli δίνει το 800 σε έκδοση Utility ATV που θα κουβαλήσει όλο το βιος σας. Μιλήσαμε για απαιτητική χρήση εκτός δρόμου; Μα φυσικά. Το καταλαβαίνεις αμέσως από τα χειριστήρια. Ανεξάρτητη ανάρτηση για κάθε τροχό με γρασαδόρους στα ψαλίδια, επιλογή 4x2, και 4x4, μακρύ αλλά και κοντό κιβώτιο, κλείδωμα διαφορικού, αλλά και αντιστρεπτική δοκός. Και με τη συνδρομή και του εκρηκτικού κινητήρα, το Centhor 800 Evo θα διαλύσει τα εμπόδια στο πέρασμα του, ενώ δεν θα κολλήσει ποτέ και πουθενά.
Ποιο Best Seller μεσαίο scooter της Piaggio καίει μόλις 3,2λ/100χλμ;
CFMOTO 700 MT 2025: Εξωτερική μεταμόρφωση και Euro 5+ με περισσότερη ιπποδύναμη
Αποστολή: Yamaha MT-07 & MT-07 Y-AMT 2025
Αγοράζουμε καλή μοτοσικλέτα ή καλή αντιπροσωπεία;
QJMOTOR SRT 550 S – Υποψήφια για Best Moto by LS2
Test FSD FS-967: Ανοιγόμενο κράνος προδιαγραφών 22.06 στα 92 ευρώ
Αερόψυκτοι κινητήρες: Γιατί αντικαθίστανται από υγρόψυκτους;
Yamaha Tenere 700: To θέλεις με ρετρό εμφάνιση; Δεν είσαι ο μόνος! (+video)
Δυναμική συνέργεια & σημαντική επέκταση δραστηριοτήτων της Motorrad Βιταλιώτης
Voge DS525X 2025: Με καλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές και νέα οθόνη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr