Φτάσαμε! Εδώ είναι η ουσία του Evo, και εδώ θα μπορέσει να διαπρέψει, ως φτασμένος αθλητής της πάλης, σε μια δύσκολη και βρώμικη αρένα. Η δύναμη του κινητήρα είναι ιδανική για αναβάσεις, όμως ακόμα πιο καλή είναι η flat μεν καμπύλη απόδοσης που προσφέρει απόλυτο μικρο-μετρικό έλεγχο σε σαθρά εδάφη και κατακόρυφες κλίσεις προσφέροντας κορυφαίες αναρριχητικές δυνατότητες. Παρέα με την άριστη τροφοδοσία και τη μαλακή σκανδάλη που δίνει όσο ακριβώς γκάζι διατάξεις, το Centhor 800 Evo θα σκαρφαλώσει κάθετους τοίχους, αν το λέει η καρδιά σας. Αυτό μπορεί. Το θέμα είναι αν θα καταφέρετε εσείς να ξεπεράσετε τα ψυχολογικά εμπόδια που κουβαλάμε όλοι μας, και να πιστέψετε πως μπορείτε με ασφάλεια να το παίξετε… σπάιντερμαν! Το Centhor θα σας διασκεδάσει και με drift, ενώ και εδώ η αντιστρεπτική δοκός σημαίνει πως το ATV θα παραμείνει ελεγχόμενο, χωρίς να παίρνει σημαντικές πλάγιες κλίσεις. Το 4x4 κάνει μεν βαρύτερο το τιμόνι, όμως σε λογικά πλαίσια, και το κοντό κιβώτιο φέρνει τους… μετακαυστήρες στο παιχνίδι, δίνοντας ένα επιπλέον boost-άρισμα στο μεγάλο ATV. Τα ελαστικά Big Horn εδώ ανακηρύσσονται σε κυρίαρχους του παιχνιδιού, καθώς γραπώνουν το έδαφος, συνεισφέροντας τα μέγιστα στην κορυφαία τελική πρόσφυση. Η υλοποίηση των ανεξάρτητων, πλήρως ρυθμιζόμενων αναρτήσεων και στους τέσσερις τροχούς είναι από τις κορυφαίες που έχουμε δοκιμάσει, και δίνουν απόλυτο έλεγχο σε καταστάσεις trail-riding. Αν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε κάτι ακόμα, δεν θα βρίσκαμε πολλά πράγματα για να παραπονεθούμε. Εντάξει, η δύναμη ψηλά δεν σε ξεσηκώνει, όμως σε πόσες καταστάσεις θα ήθελες περισσότερη δύναμη στα… 100χλμ/ώρα στο χώμα;! Όχι σε πολλές. Αντίθετα, η δύναμη είναι τέλεια για τις καταστάσεις μικρών και μεσαίων ταχυτήτων. Και το ωραίο είναι πως δε νιώθεις καμία –μα καμία- υποχώρηση στο δυνατό τράβηγμα από τον κινητήρα, είτε είσαι solo, είτε με συνεπιβάτη και πράγματα!
6.000 πατίνια από εταιρείες ενοικίασης στους δρόμους, χωρίς επίσημη άδεια!
Πτώση στην κατανάλωση αλκοόλ στα νυχτερινά μαγαζιά λόγω αλκοτέστ!
SYM VF 125: Με κατανάλωση 2,2λτ/100χλμ βάζεις μέσα τα πρατήρια!
Keeway Vieste 125 E5+: Επιστρέφει ανανεωμένο, τεχνολογικά πληρέστερο και ακόμα πιο πρακτικό!
Υδρόψυκτα Α2 Scrambler με 19 ιντσών τροχό εμπρός
Voge 300 Rally 2025: Με νέο κινητήρα Euro5+ και στοχευμένες αναβαθμίσεις
Kymco AK575 Premium 2025 : Με νέο κινητήρα και premium εξοπλισμό!
Kymco X-Town ST 250 2025: Το νέο 250άρι scooter έρχεται στην Ελλάδα
Omo X : Ηλεκτρικό scooter με τεχνητή νοημοσύνη πάει χωρίς αναβάτη!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025