Φτάσαμε! Εδώ είναι η ουσία του Evo, και εδώ θα μπορέσει να διαπρέψει, ως φτασμένος αθλητής της πάλης, σε μια δύσκολη και βρώμικη αρένα. Η δύναμη του κινητήρα είναι ιδανική για αναβάσεις, όμως ακόμα πιο καλή είναι η flat μεν καμπύλη απόδοσης που προσφέρει απόλυτο μικρο-μετρικό έλεγχο σε σαθρά εδάφη και κατακόρυφες κλίσεις προσφέροντας κορυφαίες αναρριχητικές δυνατότητες. Παρέα με την άριστη τροφοδοσία και τη μαλακή σκανδάλη που δίνει όσο ακριβώς γκάζι διατάξεις, το Centhor 800 Evo θα σκαρφαλώσει κάθετους τοίχους, αν το λέει η καρδιά σας. Αυτό μπορεί. Το θέμα είναι αν θα καταφέρετε εσείς να ξεπεράσετε τα ψυχολογικά εμπόδια που κουβαλάμε όλοι μας, και να πιστέψετε πως μπορείτε με ασφάλεια να το παίξετε… σπάιντερμαν! Το Centhor θα σας διασκεδάσει και με drift, ενώ και εδώ η αντιστρεπτική δοκός σημαίνει πως το ATV θα παραμείνει ελεγχόμενο, χωρίς να παίρνει σημαντικές πλάγιες κλίσεις. Το 4x4 κάνει μεν βαρύτερο το τιμόνι, όμως σε λογικά πλαίσια, και το κοντό κιβώτιο φέρνει τους… μετακαυστήρες στο παιχνίδι, δίνοντας ένα επιπλέον boost-άρισμα στο μεγάλο ATV. Τα ελαστικά Big Horn εδώ ανακηρύσσονται σε κυρίαρχους του παιχνιδιού, καθώς γραπώνουν το έδαφος, συνεισφέροντας τα μέγιστα στην κορυφαία τελική πρόσφυση. Η υλοποίηση των ανεξάρτητων, πλήρως ρυθμιζόμενων αναρτήσεων και στους τέσσερις τροχούς είναι από τις κορυφαίες που έχουμε δοκιμάσει, και δίνουν απόλυτο έλεγχο σε καταστάσεις trail-riding. Αν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε κάτι ακόμα, δεν θα βρίσκαμε πολλά πράγματα για να παραπονεθούμε. Εντάξει, η δύναμη ψηλά δεν σε ξεσηκώνει, όμως σε πόσες καταστάσεις θα ήθελες περισσότερη δύναμη στα… 100χλμ/ώρα στο χώμα;! Όχι σε πολλές. Αντίθετα, η δύναμη είναι τέλεια για τις καταστάσεις μικρών και μεσαίων ταχυτήτων. Και το ωραίο είναι πως δε νιώθεις καμία –μα καμία- υποχώρηση στο δυνατό τράβηγμα από τον κινητήρα, είτε είσαι solo, είτε με συνεπιβάτη και πράγματα!
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr