Φτάσαμε! Εδώ είναι η ουσία του Evo, και εδώ θα μπορέσει να διαπρέψει, ως φτασμένος αθλητής της πάλης, σε μια δύσκολη και βρώμικη αρένα. Η δύναμη του κινητήρα είναι ιδανική για αναβάσεις, όμως ακόμα πιο καλή είναι η flat μεν καμπύλη απόδοσης που προσφέρει απόλυτο μικρο-μετρικό έλεγχο σε σαθρά εδάφη και κατακόρυφες κλίσεις προσφέροντας κορυφαίες αναρριχητικές δυνατότητες. Παρέα με την άριστη τροφοδοσία και τη μαλακή σκανδάλη που δίνει όσο ακριβώς γκάζι διατάξεις, το Centhor 800 Evo θα σκαρφαλώσει κάθετους τοίχους, αν το λέει η καρδιά σας. Αυτό μπορεί. Το θέμα είναι αν θα καταφέρετε εσείς να ξεπεράσετε τα ψυχολογικά εμπόδια που κουβαλάμε όλοι μας, και να πιστέψετε πως μπορείτε με ασφάλεια να το παίξετε… σπάιντερμαν! Το Centhor θα σας διασκεδάσει και με drift, ενώ και εδώ η αντιστρεπτική δοκός σημαίνει πως το ATV θα παραμείνει ελεγχόμενο, χωρίς να παίρνει σημαντικές πλάγιες κλίσεις. Το 4x4 κάνει μεν βαρύτερο το τιμόνι, όμως σε λογικά πλαίσια, και το κοντό κιβώτιο φέρνει τους… μετακαυστήρες στο παιχνίδι, δίνοντας ένα επιπλέον boost-άρισμα στο μεγάλο ATV. Τα ελαστικά Big Horn εδώ ανακηρύσσονται σε κυρίαρχους του παιχνιδιού, καθώς γραπώνουν το έδαφος, συνεισφέροντας τα μέγιστα στην κορυφαία τελική πρόσφυση. Η υλοποίηση των ανεξάρτητων, πλήρως ρυθμιζόμενων αναρτήσεων και στους τέσσερις τροχούς είναι από τις κορυφαίες που έχουμε δοκιμάσει, και δίνουν απόλυτο έλεγχο σε καταστάσεις trail-riding. Αν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε κάτι ακόμα, δεν θα βρίσκαμε πολλά πράγματα για να παραπονεθούμε. Εντάξει, η δύναμη ψηλά δεν σε ξεσηκώνει, όμως σε πόσες καταστάσεις θα ήθελες περισσότερη δύναμη στα… 100χλμ/ώρα στο χώμα;! Όχι σε πολλές. Αντίθετα, η δύναμη είναι τέλεια για τις καταστάσεις μικρών και μεσαίων ταχυτήτων. Και το ωραίο είναι πως δε νιώθεις καμία –μα καμία- υποχώρηση στο δυνατό τράβηγμα από τον κινητήρα, είτε είσαι solo, είτε με συνεπιβάτη και πράγματα!
Triumph Rocket 3 Storm R - Test
Νέος ΚΟΚ: Υπέρβαση ή εκσυγχρονισμός; - Η Ελλάδα σε δύο στρατόπεδα!
Peugeot Pulsion Evo 125: Το νέο GT scooter με αυτονομία 440 χιλιομέτρων
Honda CMX1100 Rebel 2026: Θα παρουσιαστεί στην EICMA ανανεωμένη!
Kάμερες στα διόδια: Πότε ξεκινά το «σκανάρισμα» και σε ποια οχήματα θα πέφτουν οι κλήσεις;
Panther Racing: Η φοιτητική ομάδα του ΑΠΘ στην Ισπανία για το MotoStudent 2025!
Πώς να γλιτώσεις χρήματα αλλάζοντας συνήθειες πάνω στη μοτοσυκλέτα
TAILG F52: Δεν χρειάζεται δίπλωμα , έχει 65 χλμ αυτονομία και αρχική τιμή στα 1398 ευρώ
Μεσαία Adventure με 21 ίντσες τροχό μπροστά και τα καλύτερα φρένα έως 13.000 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.