• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Προτείνεται ακόμα και για όσους ψάχνουν το καλό κράτημα σε ένα παπί, ενώ με ένα ζευγάρι ευρωπαϊκά ελαστικά, προβλέπεται να… ξυρίζει!

¶ριστο στην πόλη, το Visa R δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα καλύτερα παπιά του είδους. Ευέλικτο, δυνατό, και άνετο σε κακό οδόστρωμα.

Ψωμωμένος ο κινητήρας, ελαστικός, και με καλό τράβηγμα, χωρίς να υπολογίζει το φορτίο. Το κοντό κιβώτιο μεταφράζεται σε μικρή τελική.

Όσο χρειάζεται δυνατό το δισκόφρενο, προσφέρει καλή αίσθηση, και δύναμη, για να σταματάτε εκεί που θέλετε χωρίς μπλοκαρίσματα.

Κανένα παράπονο από τη γενναιόδωρη σέλα, που θα βολέψει δυο άτομα για πολλά χιλιόμετρα. Ο συνεπιβάτης διαθέτει και χειρολαβή.

Σύγχρονη αισθητική και στο πίσω φωτιστικό σώμα, που δένει πολύ καλά με το υπόλοιπο design. Όμορφα τα μικρά και διάφανα φλας.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Kymco Visa R 110

Παρουσιάζουμε πρώτοι το νέο παπί Visa R 110 της Kymco, το οποίο με την πολύ καλή ποιότητα του αλλά και τη χαμηλή του τιμή (μόλις 1.245 ευρώ) αναμφίβολα αποτελεί πρόκληση!

 
Παλιότερα, τα παπιά είχαν μόνο ένα νούμερο. Το πενήντα. Σαράντα εννέα για την ακρίβεια. Τα χρόνια πέρασαν, τα κυβικά αυξήθηκαν. Φτάσαμε τα εκατό, τα εκατόν δέκα, τα εκατόν είκοσι πέντε, τα εκατόν τριάντα πέντε. Και μετά, ξεκίνησε το ταξίδι της επιστροφής. Σε αυτό το ταξίδι, η βίζα του ταξιδιώτη-αναβάτη μπορεί κάλλιστα να είναι το Kymco της δοκιμής μας. Προορισμός; Η επίκαιρη προσταγή για μέγιστη οικονομία κρατώντας όμως ταυτόχρονα την ποιότητα σε υψηλά επίπεδα.

Oσο οι κάνουλες ήταν ανοικτές, η τεχνολογία έρεε άφθονη. Πολλές φορές μάλιστα, χωρίς ιδιαίτερο λόγο, σε μια κατηγορία (παπιά), όπου το δυνατό -γενεσιουργό- σημείο ήταν κάποτε η απλότητα. Έτσι, το ταμπούρο μπροστά έδωσε τη θέση του σε δισκόφρενο, και ομοίως ακολούθησε και το φρένο του πίσω τροχού. Το καρμπιρατέρ μας αποχαιρέτησε για χάρη του ψεκασμού, οι ζάντες από ακτινωτές έγιναν χυτές, κλπ. Ήρθε έτσι η εποχή που ένα παπί που κάποτε ήταν συνώνυμο της οικονομικής τιμής, να κοστίζει ακόμα και 2.700 ευρώ, κοντά ένα εκατομμύριο παλιές ελληνικές δραχμές. Για τους περισσότερους, ήταν πια ώρα για μια καλώς εννοούμενη επιστροφή στις ρίζες. Πάνω σε αυτή τη γραμμή σκέψης, πατάει και ο ακροβάτης υψηλού επιπέδου της Kymco, που ακούει στο όνομα Visa R 110.

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ