Όταν ακούς για πρώτη φορά την τιμή του Visa, χωρίς να έχεις μπροστά σου το παπί, τότε άνετα μπορεί να κάνεις κακές σκέψεις. Στα 1.245 ευρώ, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον… στη μισή ποιότητα κατασκευής από τα παπιά των 2.100-2.700 ευρώ. Όταν όμως αντικρίσεις με τα ίδια σου τα μάτια το παπί της Kymco, οι σκέψεις και οι υπόνοιες αυτές διαλύονται αυτοστιγμεί. Το Visa R είναι απίστευτα καλοφτιαγμένο για παπί 1.245 ευρώ, σε βαθμό που να σε κάνει να αναρωτιέσαι από πού έκοψε η Kymco, ώστε να καταφέρει να φτάσει σε τόσο χαμηλή τιμή. Σύμφωνοι, έχει ταμπούρο πίσω αντί για δισκόφρενο, καρμπιρατέρ αντί για ψεκασμό, τα πίσω αμορτισέρ δε ρυθμίζονται σε προφόρτιση, ενώ η συνολική ποιότητα κατασκευής είναι ένα ανεπαίσθητα μικρό σκαλί κάτω από τον πολύ ακριβότερο ανταγωνισμό. Αξίζει τα λεφτά του λοιπόν; Κατά 200%, και βάλε. Η βαφή είναι ποιοτική, η συναρμογή των πλαστικών μερών πολύ καλή, ο πίνακας οργάνων πλήρης, διαθέτει ακόμα και δείκτη σχέσης κιβωτίου, ενώ κυριαρχεί το όμορφο design, design που συνεχίζει σε όλα τα μέρη του παπιού –που δε δείχνει οικονομικό, αντίθετα, είναι όσο αιχμηρό χρειάζεται, σύγχρονο, καλαίσθητο, και καλοβαμμένο. Οι ζάντες είναι όμορφες, μαύρες, αλουμινίου, πέντε μπράτσων, και 17 ιντσών. Η ποδιά, όπως μας έχουν συνηθίσει τα νέας φουρνιάς παπιά εδώ και χρόνια, μικρή, χωρίς να προστατεύει ιδιαίτερα από τα στοιχεία της φύσης, εκτός και αν ενώσεις τα γόνατα μπροστά από τη σέλα. Μικρό ατόπημα, η θέση που έχει τοποθετηθεί ο διακόπτης της βενζίνης, κάτω από την ποδιά, καθότι δεν μπορείς να τον προσεγγίσεις από το πλάι. Για να γυρίσεις το διακόπτη στη ρεζέρβα, πρέπει ή να βάλεις το χέρι σου από μπροστά, είτε να… βγάλεις την ποδιά. Η κόρνα έχει καλή απόδοση, ενώ οι καθρέπτες προσφέρουν ικανοποιητικό πεδίο, αν και δείχνουν και λίγο… ώμους. Το πλαϊνό σταντ ανοίγει δύσκολα, και διαθέτει ελατήριο που το επαναφέρει στην κλειστή θέση, ώστε να μην το ξεχάσετε ποτέ ανοιχτό. Μικρή δυσκολία ενέχει η τοποθέτηση του Visa R στο διπλό σταντ, καθώς ο μοχλός του δεν είναι αρκετά καλός. Τα φώτα είναι ικανοποιητικά, χωρίς να μπορούμε να τα πούμε και ιδιαίτερα δυνατά. Πάντα ευπρόσδεκτος είναι ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, χαρακτηριστικό που παλιότερα δεν συνηθιζόταν στην κατηγορία. Στην περίπτωση του Visa R, είναι σχετικά ρηχός, όμως χωράει άνετα τα εργαλεία, και τα χαρτιά σας.
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
Voge SR16 200 ACC: Ανακοινώθηκε μόλις η τιμή στα 2.995 ευρώ
Yamaha WR250F & WR450F 2026: «Κλειδώνουν» με νέο αντικλεπτικό ECU lock
ΕΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από μια νέα μικρή Yamaha adventure on-off
Triumph: Δυό νέες ειδικές εκδόσεις για το 2026 Street Triple 765 RX και Moto2 Edition
Royal Enfield Himalayan electric: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας Adventure
Test καλοκαιρινό μπουφάν GMS Fiftysix 7: Κλάσης Α με κορυφαίο VfM
Πρεμιέρα για το νέο DS800X Rally στο Λαύριο και Test Ride με όλα τα Adventure της Voge
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά όμιλο: Ποιοι κυριαρχούν στην αγορά
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά μάρκα (Αναλυτικός πίνακας)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.