Φυσικά, το πρώτο πράγμα που προσέχει ένας έμπειρος παπιο-παρατηρητής, είναι η απουσία των πίσω αμορτισέρ που συνήθως βρίσκονται στα δυο πλαϊνά του παπιού. Έλα όμως που το Jetix έχει μονό, κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ όπως σε μια σύγχρονη sport μοτοσικλέτα! Είναι το πιο κραυγαλέο σημείο του οχήματος, όσον αφορά στον προσδιορισμό του χαρακτήρα του, που είναι σαφώς sport και επιθετικός. Φυσικά όμως και δεν τελειώνει εκεί το… πανηγύρι, αφού το αθλητικό πνεύμα είναι διάχυτο στο Jetix, απ’ όπου κι αν το πιάσεις. Έτσι, το design του Kymco είναι αιχμηρό, ενώ τα μπροστινά φλας είναι ενσωματωμένα στην ποδιά και διαθέτουν σχήμα που θυμίζει μάτι αιλουροειδούς. Το ίδιο αιχμηρός είναι και ο προβολέας που βρίσκεται στο τιμόνι, ενώ και η ποδιά είναι μινιμαλιστική, και επιθετική σε σχεδιασμό. Έξυπνα συνδυάζονται τα πλαϊνά πλαστικά, ώστε να δημιουργούν μια ψευδαίσθηση από αλουμίνιο, λες και το παπί έρχεται με πλαίσιο… deltabox. Και μπορεί ορισμένα οικονομικά παπιά να επιμένουν στο ταμπούρο πίσω, όμως το Jetix δε βάζει νερό στο κρασί του κι έρχεται εξοπλισμένο με δύο εντυπωσιακά δισκόφρενα, τύπου «μαργαρίτα», με διπίστονες δαγκάνες μάλιστα! Χαζέψτε λίγο και το κάλυμμα του τελικού της εξάτμισης, με τις έξυπνα κομμένες τομές που θυμίζουν λίγο το σύμβολο του… fast forward. Τώρα, η τοποθέτηση του μονού αμορτισέρ στο Jetix, εκτός από τα προφανή οφέλη στο κράτημα, για τα οποία θα μιλήσουμε παρακάτω, έχει και ένα μειονέκτημα, που είναι ο περιορισμός του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα. Παρ’ όλα αυτά, θα χωρέσετε άνετα τα χαρτιά σας, τα εργαλεία του παπιού, τα γάντια σας και μερικά ακόμη ψιλοπράγματα, οπότε δεν υπάρχει λόγος για σοβαρή γκρίνια. Αξιοπερίεργος πάντως είναι ο τρόπος με τον οποίο αποκτά ο αναβάτης πρόσβαση στο χώρο κάτω από τη σέλα, και κατά συνέπεια και στο ρεζερβουάρ. Για να ανοίξετε λοιπόν τη σέλα, πρέπει να βγάλετε το κλειδί από τον κεντρικό διακόπτη που βρίσκεται στο δεξί μέρος της ποδιάς και να τον τοποθετήσετε σε έναν άλλο διακόπτη που βρίσκεται στο… αριστερό μέρος της ποδιάς, και δείχνει ολόιδιος με τον κεντρικό! Ένα ακόμη χαρακτηριστικό των νέων σε σχεδίαση παπιών, η κομψή ποδιά, σημαίνει πως δεν πρέπει να περιμένετε να προστατέψει αποτελεσματικά τα πόδια σας από αέρα και λάσπες, όμως αυτό είναι το τίμημα που πληρώνουν όλοι οι αναβάτες στα σύγχρονα σε design παπιά, εδώ και αρκετά χρόνια (μπρος στα κάλλη…).
Τα πιο γρήγορα 125άρια scooter με 16άρη τροχό
Lifan LF 125: Φρένα με CBS, κατανάλωση 2,3λτ/100χλμ και φαρδιά σέλα
Νέα υπερσύγχρονη μονάδα Service της Haritos Moto στη Δάφνη
BMW Motorrad 2026: Νέα χρώματα και μικρές βελτιώσεις για όλα τα μοντέλα
«Χάρτης Τροχαίων Συγκρούσεων»: Νέα εφαρμογή που δείχνει live τα τροχαία!
Triumph Originals: Οκτώ μοναδικές custom μοτοσυκλέτες διεκδικούν την κορυφή
Νέες κάμερες που κόβουν αυτόματα πρόστιμα σε 17 Δήμους της Αττικής!
Honda CB750 1969: Η μηχανή που γύρισε τον κόσμο ανάποδα
Test Μεταχειρισμένου: Yamaha MT-07 (2014-2018)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025