Ένα πολύ καλό χαρακτηριστικό του κινητήρα του Jetix είναι η εκπληκτική του ελαστικότητα, αφού μπορείτε να περάσετε το μεγαλύτερο μέρος της μέρας σας στην πόλη με τρίτη ταχύτητα στο κιβώτιο, αλλάζοντας σε δευτέρα μόνο για τις εκκινήσεις και σε τετάρτη όταν ανοίγει ο δρόμος. Περνώντας τώρα στο πλαίσιο και στο στήσιμο του Jetix, τα πράγματα γίνονται όλο και καλύτερα. Το μονό αμορτισέρ πίσω συνεργάζεται άψογα με το πιρούνι και το πλαίσιο, προσφέροντας κορυφαίο κράτημα, γεγονός που συνάδει απόλυτα με τη sport εμφάνιση του Jetix. Τι σημαίνει αυτό ακριβώς, όταν μιλάμε για ένα παπί; Απλώς, ότι… μπαίνετε στις στροφές με όσα έρχεστε, ξύνοντας μαρσπιέ, χωρίς να ιδρώνει το αυτί σας. Μαζί με το χαμηλό κέντρο βάρους της κατασκευής του, το Jetix μπορεί να δημιουργήσει δυνατές εκπλήξεις στους άλλους χρήστες του δρόμου που δυσκολεύονται να ακολουθήσουν το παπί της Kymco, όταν ο αναβάτης του έχει όρεξη για παιχνίδι. Οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται με τη σκέψη, και το Jetix δεν κουνάει, ούτε παρουσιάζει πουθενά ασάφειες. Δίνει άριστη πληροφόρηση στον αναβάτη του για το τι συμβαίνει κάτω από τις ρόδες του, και σε γεμίζει εμπιστοσύνη για να το πιέσεις, με μεγάλη ασφάλεια. Ταυτόχρονα, με τα φρένα που φοράει, έχετε ένα ακόμα άσσο στο μανίκι σας, για να κινηθείτε γρήγορα, αφού γνωρίζετε εκ των προτέρων πως το Jetix θα ακινητοποιηθεί σε ελάχιστα μέτρα, χωρίς δράματα, όταν εσείς το απαιτήσετε. Ο μπροστινός δίσκος είναι ιδιαίτερα δυνατός, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει άριστη πληροφόρηση, και μπορείτε να τον εκμεταλλευθείτε εύκολα στο έπακρο. Το ίδιο καλός είναι όμως και ο δεύτερος δίσκος που βρίσκεται στον πίσω τροχό, αφού διαθέτει μεν όση δύναμη θελήσετε, όμως ταυτόχρονα δύσκολα θα μπλοκάρει, προσφέροντας έτσι εκτός από άπλετη δύναμη και προβλέψιμη συμπεριφορά. Εντέλει, είτε είστε sport αναβάτης, είτε σας αρέσει η sport αισθητική, το Jetix θα σας καλύψει απόλυτα, αφού εκτός από αιχμηρό σε εμφάνιση, είναι και άριστα στημένο, παρέχοντάς σας αυξημένη ασφάλεια στις καθημερινές σας μετακινήσεις, ανεξαρτήτως του ρυθμού, και των ταχυτήτων με τις οποίες κινείστε.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr