Αναμένεται: Διατίθεται ήδη με 4.800 ευρώ (5.200 ευρώ με ABS)
Hot Spot: Επιδόσεις κινητήρα, ΑΒS, Τraction Control
Το βασικότερο από τα θετικά χαρακτηριστικά του νέου Beverly 350 Sport Touring εντοπίζεται στον κινητήρα των 330 κ.εκ. Ο νέος κινητήρας είναι ισχυρότερος, ελαφρύτερος (κατά 10 κιλά, σε σύγκριση με έναν 400 κ.εκ., αλλά σχεδόν με τις ίδιες επιδόσεις) και διαθέτει και νέες τεχνικές λύσεις, οι οποίες μειώνουν τις διαστάσεις, τις μηχανικές τριβές, την κατανάλωση καυσίμου, αλλά και τα service που απαιτεί.
Διαφορές με τα υπόλοιπα Beverly θα εντοπιστούν και στον τομέα της άνεσης, μιας και το νέο Beverly διαθέτει ζελατίνα μεσαίου μεγέθους στο στάνταρ εξοπλισμό του, στο βάρος (το οποίο είναι μειωμένο, χάρη και στην αντικατάσταση των τροχών με νέους), αλλά και στην αισθητική του, μιας και οι Ιταλοί άλλαξαν αρκετές λεπτομέρειες πάνω του, με αποτέλεσμα ο σχεδιασμός του να είναι πιο φρέσκος. Οι αποθηκευτικές του δυνατότητες, από την άλλη, δεν έχουν αλλάξει και το Beverly μπορεί να φιλοξενήσει δύο jet κράνη ή ένα full face και αρκετά μικροπράγματα κάτω από τη σέλα του.
Το Beverly 350 Sport Touring, τέλος, διαθέτει και ABS στον προαιρετικό εξοπλισμό του, αλλά και σύστημα traction control. Το νέο scooter της Piaggio είναι το πρώτο scooter παραγωγής με αυτό το σύστημα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 330
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 33,3/8.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 3,3/6.250
Βάρος (κιλά, πλήρες): 177
Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!
«Γόνατο κάτω»: Πως ξεκίνησε και γιατί ΔΕΝ σε κάνει γρήγορο
Royal Alloy GP300: Σπιρτόζες επιδόσεις και μεταλλική κατασκευή με ρετρό εμφάνιση
BMW C400 GT 2025: Νέα ηλεκτρονικά και έξτρα αποθηκευτικός χώρος
EMW Lucking Pro 2 Batteries - Test
Test Furygan Jet All Season: Ασφάλεια και άνεση για όλες τις εποχές
Χριστουγεννιάτικες προσφορές για Aprilia & Moto Guzzi στην Piaggio Λυμπερόπουλος
Η συνεργασία της χρονιάς: Ο Κίμων Καράμπελας στην ομάδα της Yamaha
Best Moto 2025: Ψήφισε πρώτος και κέρδισε μια QJMOTOR SRT 700 SX
Σε ατύχημα ο Σπύρος Δημητρίου: Ασφαλής ―φυσικά― χάρη στο κράνος
Ride-by-Wire: Νομίζεις ότι εσύ ελέγχεις το γκάζι;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr