Αφού έκανα το γύρο του SRV, τον έκανα ξανά. Και αφού περικύκλωσα το scooter της Aprilia αρκετές φορές, και ζαλίστηκα λίγο, σταμάτησα, να αναλογιστώ αυτά που είχα δει. Οι πρώτες εντυπώσεις αφορούν στο χώρο που καταλαμβάνει το SRV. Χαμηλό σαν αιλουροειδές έτοιμο να ορμήξει, μακρύ σαν την ιστορία του κόσμου, και αιχμηρό σαν οπλοβαστός γεμάτος με σπαθιά. Όσο τσαμπουκά διαθέτει στο γκάζι, άλλο τόσο αναδύει με την εμφάνιση του. Άλλωστε θα ήταν άδικο για ένα κτήνος σαν το SRV να δείχνει αρνάκι. Τόσο για τον αναβάτη του, όσο και για τους… αντιπάλους του. Τουλάχιστον, τώρα όλοι ξέρουν τι τους περιμένει. Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, το SRV δίνει λαβή για ιδιαίτερα θετικά σχόλια, τόσο για τη συναρμογή πλαστικών και μηχανικών μερών, όσο για τη βαφή, αλλά και για το όμορφο design του. Ειδικά στον τομέα του ψαλιδιού, από τη μεριά που εκείνο έχει μείνει ακάλυπτο, μπορούμε να μιλάμε για μια από τις πιο όμορφες και μυώδεις λεπτομέρειες που έχουμε απαντήσει πάνω σε scooter. Σημειώστε πως οι μανέτες είναι ρυθμιζόμενες, ενώ η κόρνα είναι χωρίς αμφιβολία η δυνατότερη και πιο επιβλητική της κατηγορίας. Ο προβολέας είναι πανέμορφος, όπως όμορφο και επιθετικό είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα. Δυστυχώς, στο βωμό του αθλητικού πνεύματος, η ζελατίνα έχασε το ανασήκωμα που είχε στο τέλος της, και πλέον προστατεύει λιγότερο τον αναβάτη. Ενστάσεις όσον αφορά στο design έχουμε για τα τελικά των εξατμίσεων, που εκτός από βαριά, είναι και ασχημούλικα, ενώ λες και τα βούτηξε κάποιος σε ένα κουβά με μαύρο χρώμα, έχουν μια έλλειψη λεπτομέρειας που δεν συνάδει με το υπόλοιπο ποιοτικό σύνολο των λεπτομερειών του SRV. Ακόμη ένας λόγος για να τα αντικαταστήσεις με το πιο ελαφρύ, πιο ελεύθερο και πανέμορφο επίσημο τελικό της Arrow. Η δεύτερη ένσταση αφορά στους… αεραγωγούς που βρίσκονται εκατέρωθεν του οπίσθιου φωτιστικού σώματος, αεραγωγοί που δεν υφίστανται, καθώς είναι τυφλοί, με τη σίτα να είναι απλώς ένα εφέ πάνω σε συμπαγές πλαστικό. Εντάξει, από μακριά δείχνουν όμορφοι, όμως από κοντά το μυστικό αποκαλύπτεται, και κάνει αρνητική εντύπωση. Ένας ακόμη τομέας στον οποίο θα θέλαμε περισσότερα, είναι και τα πανέμορφα κατά τα άλλα όργανα, που συνοδεύονται όμως από ένα λιτό σε ενδείξεις trip computer. Τέλος, δεν υπάρχουν αλάρμ, ούτε στον έξτρα εξοπλισμό.
KTM 990 SMT: Η επιστροφή του sport touring motard στην EICMA 2025
Παρουσιάστηκε το νέο Scooter Italjet Dragster 700 Twin με αλυσίδα στη μετάδοση
Mega scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ. / ώρα
Honda CL500 2025: Νέα χρώματα και βελτιώσεις στην εργονομία για την Ιαπωνία
80% πιο οικονομική μετακίνηση από ένα 125άρι
Kawasaki Z1100 2026: Αποκαλύφθηκαν τα σχέδια του νέου naked
Honda WN7: Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda έρχεται το 2026
Test IXON Nizo Air δερμάτινο & διάτρητο: Ταιριάζει «γάντι» με την Retro μοτοσυκλέτα σου
Έσκασε πρόστιμο 5.000 ευρώ σε πρατήριο καυσίμων στο Περιστέρι
Yamaha XMAX 300 Tech MAX τώρα με δώρο keyless βαλίτσα αξίας 920 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.