Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, διπλό, με δυο ακόμα σωλήνες να το ενισχύουν στο μέρος που εφάπτεται με τον κινητήρα. Καμία αμφιβολία δεν τίθεται για ελαστικότητες, κι έτσι η τιθάσευση του κινητήρα γίνεται με τον καλύτερο τρόπο. Έρευνες της Aprilia έδειξαν πως η σταθερότητα του στις ψηλές ταχύτητες είναι εφάμιλλη με αυτή που επιδεικνύει μια μοτοσικλέτα, ενώ είναι δυο φορές πιο σταθερό από συμβατικά scooter. Οι κλίσεις που μπορεί να επιτύχει το SRV είναι αντίστοιχες με του GP, και φθάνουν τις 45 μοίρες σε ιδανικές συνθήκες. Το πλαίσιο συνεργάζεται με ένα συμβατικό πιρούνι με τη θηριώδη για scooter διάμετρο των 41 χιλιοστών. Το πιρούνι έχει δεχθεί διαφορετικό σετάρισμα από εκείνο του GP, ώστε να βελτιωθεί η ευστάθεια κατά το φρενάρισμα, αλλά και υπό κλίση. Πίσω βρίσκουμε ένα οριζόντια τοποθετημένο μονό αμορτισέρ, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση σε 7 θέσεις. Στον περιορισμένο χρόνο της αποστολής, ψάξαμε μόνοι μας να βρούμε από πού ρυθμίζεται, αλλά δεν καταφέραμε να βρούμε τρόπο πρόσβασης σε αυτό. Μπροστά, το SRV διαθέτει μεγάλο τροχό 16 ιντσών, με τον πίσω στις 15 ίντσες, ενώ αμφότεροι είναι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο. Τα φρένα προέρχονται από τη χρυσή σειρά της Brembo, με δύο δίσκους των 300 χιλιοστών μπροστά και ένα δίσκο των 280 χιλιοστών πίσω. Δυστυχώς δεν υπάρχει έκδοση ABS, ενώ σε σχετική ερώτηση η Aprilia μας απάντησε πως δεν προβλέπεται άμεσα τέτοια έκδοση.