Το σύγχρονο V7, στις πρώτες…ροδιές της ζωής του, ξεκίνησε περισσότερο σαν ένα πείραμα για την Moto Guzzi και λιγότερο σαν ένα μοντέλο που θα της απέφερε οικονομικό κέρδος. Οι έρευνες έλεγαν ότι υπήρχε χώρος για μία φιλική ρετρό μοτοσικλέτα στην αγορά. Το πόσος ήταν αυτός ο χώρος, όμως, ήταν μάλλον άγνωστο. Έτσι οι άνθρωποι από το Mandello del Lario αποφάσισαν να υλοποιήσουν την ιδέα τους, το 2008, με την παρουσίαση του πρώτου V7 της σύγχρονης εποχής, ονόματι Classic.Τα μηνύματα από τις αγορές ήταν κάτι περισσότερο από ενθαρρυντικά και την επόμενη χρονιά έκανε την εμφάνιση της η έκδοση Café Classic που έτυχε επίσης θερμής υποδοχής. Ταυτόχρονα παρουσιάστηκε και το «ειδικό» V7 Racer, σε μορφή πρωτότυπου. Δεν έμελλε όμως να μείνει για πολύ έτσι αφού η μεγάλη πίεση που δέχτηκε η Moto Guzzi από το κοινό, για τη δημιουργία ενός μοντέλου παραγωγής, δεν μπορούσε να παραβλεφθεί. Η πίεση αυτή αποδείχθηκε πραγματική και σε σύντομο σχετικά διάστημα περισσότερα από 1.000 Racer βρήκαν τους ευτυχείς ιδιοκτήτες τους. Συνολικά, αυτά τα τέσσερα χρόνια έχουν πουληθεί πάνω από 3.500 V7, ένας αριθμός που ούτε η ίδια ιταλική εταιρία, πιθανόν, δεν είχε προβλέψει. Το σίγουρο είναι ότι έπεσε διάνα σε αυτή την επιλογή της. Ο κόσμος δείχνει να διψά για όμορφες και διαχρονικές μοτοσικλέτες που να είναι σε θέση να τους εξυπηρετούν στις καθημερινές τους ανάγκες και την ίδια στιγμή να μπορούν να βολτάρουν και να ταξιδέψουν με χαλαρούς ρυθμούς και πάνω από όλα με στιλ. Τρεις επιλογές λοιπόν για τρεις διαφορετικούς τύπους αναβατών οι οποίοι όμως έχουν μία κοινό κόλλημα. Το ρετρό.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr