Το σύγχρονο V7, στις πρώτες…ροδιές της ζωής του, ξεκίνησε περισσότερο σαν ένα πείραμα για την Moto Guzzi και λιγότερο σαν ένα μοντέλο που θα της απέφερε οικονομικό κέρδος. Οι έρευνες έλεγαν ότι υπήρχε χώρος για μία φιλική ρετρό μοτοσικλέτα στην αγορά. Το πόσος ήταν αυτός ο χώρος, όμως, ήταν μάλλον άγνωστο. Έτσι οι άνθρωποι από το Mandello del Lario αποφάσισαν να υλοποιήσουν την ιδέα τους, το 2008, με την παρουσίαση του πρώτου V7 της σύγχρονης εποχής, ονόματι Classic.Τα μηνύματα από τις αγορές ήταν κάτι περισσότερο από ενθαρρυντικά και την επόμενη χρονιά έκανε την εμφάνιση της η έκδοση Café Classic που έτυχε επίσης θερμής υποδοχής. Ταυτόχρονα παρουσιάστηκε και το «ειδικό» V7 Racer, σε μορφή πρωτότυπου. Δεν έμελλε όμως να μείνει για πολύ έτσι αφού η μεγάλη πίεση που δέχτηκε η Moto Guzzi από το κοινό, για τη δημιουργία ενός μοντέλου παραγωγής, δεν μπορούσε να παραβλεφθεί. Η πίεση αυτή αποδείχθηκε πραγματική και σε σύντομο σχετικά διάστημα περισσότερα από 1.000 Racer βρήκαν τους ευτυχείς ιδιοκτήτες τους. Συνολικά, αυτά τα τέσσερα χρόνια έχουν πουληθεί πάνω από 3.500 V7, ένας αριθμός που ούτε η ίδια ιταλική εταιρία, πιθανόν, δεν είχε προβλέψει. Το σίγουρο είναι ότι έπεσε διάνα σε αυτή την επιλογή της. Ο κόσμος δείχνει να διψά για όμορφες και διαχρονικές μοτοσικλέτες που να είναι σε θέση να τους εξυπηρετούν στις καθημερινές τους ανάγκες και την ίδια στιγμή να μπορούν να βολτάρουν και να ταξιδέψουν με χαλαρούς ρυθμούς και πάνω από όλα με στιλ. Τρεις επιλογές λοιπόν για τρεις διαφορετικούς τύπους αναβατών οι οποίοι όμως έχουν μία κοινό κόλλημα. Το ρετρό.
Νέα Triumph Trident 800: Στην τελική ευθεία – αναμονή για την EICMA 2025
Royal Enfield Goan Classic 350: Νέα συλλεκτική έκδοση με 100 μονάδες!
Ather Redux: Φουτουριστικό ηλεκτρικό scooter που αλλάζει θέση οδήγησης (ΒΙΝΤΕΟ)
BMW G 310 RR 2025: Η πιο προσιτή supersport της BMW ανανεώνεται
Είναι δίκαια τα πρόστιμα σε ηλεκτρικά πατίνια συγκριτικά με τις μοτοσυκλέτες;
Test Fly Trekker: ADV κράνος με motocross στοιχεία και προηγμένο αερισμό
Παρουσίαση Suzuki DR-Z4S & DR-Z4SM στην Ελλάδα (ΒΙΝΤΕΟ)
Νέος ΚΟΚ: Μόνιμη αφαίρεση διπλώματος για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
Πώς σου γλιτώνουν χρήματα τα καλής ποιότητας ελαστικά;
Italjet Dragster 700 Twin: Καινοτόμο σύστημα ρύθμισης στο πίσω αμορτισέρ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.