+: Διάρκεια κινητήρα, πίσω φρένο
-: Χαμηλό κεντρικό σταντ
Στους αθλητές (ειδικά στους δρομείς μέσω αποστάσεων που μας απασχολούν εδώ) η διατροφή παίζει μεγάλο ρόλο. Το τι θα φάνε, αλλά και το πώς θα το φάνε επηρεάζει σημαντικά τις επιδόσεις τους και μπορεί να αποτελέσει αυτή τη μικρή διαφορά που θα φέρει το καλύτερο αποτέλεσμα. Όπως ακριβώς συμβαίνει και στο δρομέα της Daytona, το Sprinter.
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι η βενζίνη που αποτελεί την αποκλειστική διατροφή του Sprinter καταναλωνόταν μέσω του καρμπιρατέρ. Πρόσφατα, όμως, η διατροφή του παπιού της Daytona άλλαξε, χάρη στην προσθήκη του συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού. Και, όπως το νέο Sprinter 125i λατρεύει να αποδεικνύει, αυτή η αλλαγή στις συνήθειες διατροφής του έφερε θετικά αποτελέσματα και οι επιδόσεις (καθώς και άλλοι παράγοντες) αυξήθηκαν, κάνοντας τη διαφορά!
Αναλυτικότερα, το 125i δεν διαφοροποιήθηκε καθόλου από τη γνωστή μας έκδοση του Sprinter, παρά μόνο στον κινητήρα. Αυτός είναι ολοκαίνουργιος και εξελιγμένος. Είναι ισχυρότερος από αυτόν της προηγούμενης έκδοσης (η οποία εξακολουθεί να διατίθεται, στα 125 και 50 κ.εκ.) και, φυσικά, πιο οικολογικός και οικονομικός σε κατανάλωση. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού είναι εξελιγμένο, ενώ δε λείπουν και ο αισθητήρας οξυγόνου και ο τριοδικός καταλύτης.
Και κάπου εκεί εξαντλούνται οι αλλαγές. Οι υπεύθυνοι δε θέλησαν να αλλάξουν άλλα πράγματα πάνω στο Sprinter. Άλλωστε, η συνταγή του είναι επιτυχημένη, ενώ και ο περιφερειακός εξοπλισμός δεν είναι καθόλου αμελητέος. Αν, μάλιστα, λάβει κανείς υπόψη του ότι – στην περίπτωση του 125i – πρόκειται για το φτηνότερο ψεκαστό παπί στην κατηγορία, εύκολα καταλαβαίνει ότι δεν υπήρχε λόγος για την αύξηση του κόστους παραγωγής και, επομένως, απόκτησης του παπιού.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr