Η απόφαση των υπευθύνων της Daytona να εξοπλίσουν το Sprinter με ηλεκτρονικό ψεκασμό είχε ως αποτέλεσμα την αντικατάσταση του κινητήρα, με έναν νέο. Επομένως, ωφελημένη δεν είναι αποκλειστικά η περιβαλλοντική συνείδηση του αναβάτη. Ο νέος κινητήρας των 125 κ.εκ. είναι ισχυρότερος αυτού που γνωρίζουμε από το μοντέλο με το καρμπιρατέρ.
Αναλυτικότερα, η ισχύς φτάνει στους 9 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. (περισσότεροι από τους 8,5 του απλού Sprinter) και η ροπή στα 0,9 kgm (ελαφρώς περισσότερα από τα 0,8 kgm του απλού).
Τις επιδόσεις αυτές, ο κινητήρας τις εκμεταλλεύεται με πολύ καλό τρόπο. Η λειτουργία του έχει διάρκεια και στις υψηλότερες στροφές, γεγονός που επιτρέπει και άνετες μετακινήσεις εκτός του κέντρου της πόλης. Σε αυτό βοηθά σημαντικά και η ρύθμιση της τελικής μετάδοσης, η οποία δεν είναι πολύ κοντή, όπως έχουμε δει σε άλλα, περισσότερο αστικά παπιά.
Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέψουμε τις ευεργετικές συνθήκες του ψεκασμού στο περιβάλλον, αλλά και την τσέπη του αναβάτη. Για το πρώτο φροντίζουν επιπλέον ο αισθητήρας οξυγόνου και ο τριαδικός καταλύτης, ενώ για το δεύτερο η χαμηλή κατανάλωση, η οποία δεν ξεπερνά τα 2,1 λίτρα ανά 100 χλμ.