Τι έκανε η Honda;! Πήρε ένα από τα καλύτερα scooter όλων των εποχών, και το έκανε… καλύτερο παντού! Κινητήρας, πλαίσιο, ηλεκτρονικά, εμφάνιση, χώροι! Παντού σαρώνει το νέο SH!
Τιμή: αναμένεται -όπως και το scooter- τον Μάρτιο 2013
Χρώματα: Λευκό, μαύρο, κόκκινο, ασημένιο
Τι παράπονα είχαμε από το προηγούμενο SH; Ε, δεν ξέρω. Δεν είχαμε και πολλά. Άντε, το μονό σταντ που δεν περιλαμβανόταν στον στάνταρ εξοπλισμό. Τι; Πλέον είναι; Α, λαμπρά! Ναι, αλλά η Honda δεν σταμάτησε στο… σταντ. Πήρε το scooter της, του άλλαξε τα φώτα, και κατάφερε να μην κάνει ούτε ένα λάθος βήμα, βελτιώνοντας τα πάντα, και αφήνοντας μας με τα στόματα ανοιχτά. Πλέον το μόνο αρνητικό που βρίσκουμε στο νέο SH 150i είναι πως… θα αργήσει να έρθει στην Ελλάδα, αφού το περιμένουμε το Μάρτιο.
Ιστορικό SH
- Το 1984, κάνει το ντεμπούτο του, το SH 50. Ένα καλαίσθητο scooter με συντηρητική σχεδίαση, μεγάλους τροχούς 16 ιντσών, και δίχρονο αερόψυκτο κινητήρα, φτιαγμένο για να αριστεύσει στην πόλη.
- Το 1996 εμφανίζεται η δεύτερη γενιά SH, αυτή τη φορά στα 100 κυβικά, πάλι με δίχρονο κινητήρα. Μπροστά διαθέτει για πρώτη φορά δισκόφρενο.
-Το 2001 η Honda παρουσιάζει την τρίτη γενιά SH, με τετράχρονο και υγρόψυκτο κινητήρα, και 125 & 150 κυβικά εκατοστά. Νέο design, πιο άνετη σέλα για δύο άτομα και φλας ενσωματωμένα στην ποδιά.
-Το 2005 εμφανίζεται η δεύτερη γενιά του τετράχρονου SH. Με μεγαλύτερες διαστάσεις, για άνεση αναβάτη/συνεπιβάτη, μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια, ψεκασμό για πρώτη φορά (ο πρώτος κινητήρας στον κόσμο που πέρναγε τις προδιαγραφές Euro III), ψηφιακή ανάφλεξη, νέο καταλύτη, νέα όργανα, νέα φωτιστικά σώματα και φλας, και νέα βάση για top-box.
- Το 2007 έχουμε αλλαγές στα χρώματα, ενώ εμφανίζεται για πρώτη φορά ο μεγάλος αδελφός SH 300.
- Το 2012 τα SH 125 & 150 ανανεώνονται παντού. Πλαίσιο, κινητήρας, εμφάνιση, ηλεκτρονικά.