Οι καλύτερες βόλτες στη σέλα του Χ10 είναι οι βραδινές. Ο λόγος βρίσκεται, φυσικά, στα φωτιζόμενα χειριστήρια και τον αχνό μπλε φωτισμό της ψηφιακής οθόνης στον πίνακα οργάνων που ενισχύουν ακόμη περισσότερο την αίσθηση πολυτέλειας. Θέλεις να τα βλέπεις και αυτές είναι οι μοναδικές ώρες που μπορείς. Τα υπόλοιπα χαρίσματά του ιταλικού scooter μπορούν να εκτιμηθούν οποιαδήποτε άλλη στιγμή.
Το Χ10 είναι ένα πολύ προσεγμένο scooter και αυτό έχει αντίκτυπο στην αίσθηση που αφήνει στον αναβάτη ειδικά εν κινήσει. Θυμίζει αμυδρά λιμουζίνα, στην άνεση αλλά και την συνολική ποιότητα λειτουργίας κρατώντας τον αναβάτη του φρέσκο και ξεκούραστο. Αυτός θα παραμείνει έτσι και στο κέντρο της πόλης, αρκεί να μην προσπαθήσει να «στραμπουλίξει» το X10 ανάμεσα στα αυτοκίνητα σε ώρα αιχμής. Αν και το ζύγισμά του είναι καλό, το μήκος και το μεταξόνιο που ξεπερνά τα 1,6 μ. (!) δεν κρύβονται και το τελευταίο πράγμα που θέλεις είναι να γρατσουνίσεις τα ποιοτικά βαμμένα πλαστικά του πάνω σε κάποιο προφυλακτήρα. Εδώ να σημειώσουμε ότι, παρά την καλή συνολικά απόδοση των ελαστικών, η σχέση τους με τις λευκές λωρίδες του δρόμου δεν κινείται στα ίδια επίπεδα και θα πρέπει δείξετε λίγη παραπάνω προσοχή όταν περνάτε πλαγιασμένοι από πάνω τους.
Στον ανοιχτό δρόμο, η αίσθηση της λιμουζίνας παραμένει. Με το X10 θα καλύψετε μικρές η μεγάλες αποστάσεις με χαρακτηριστική άνεση, 140-150 χλμ./ώρα στο κοντέρ και πολύ καλή προστασία από τον αέρα. Μόνο κοντά στην τελική το πλαίσιο θα εμφανίσει μια ανεπαίσθητη ταλάντωση, αν επιχειρήσετε να αλλάξετε κατεύθυνση πολύ γρήγορα. Στο επαρχιακό δίκτυο, το Χ10 εξακολουθεί να ικανοποιεί με τη συμπεριφορά του. Ο αναβάτης κάθεται πιο κοντά στον πίσω από ό,τι στον εμπρόσθιο τροχό και αυτό το λαμβάνει και σαν αίσθηση, αφού νιώθει το μπροστινό μέρος λίγο απόμακρο.
Η αίσθηση από τον εμπρόσθιο τροχό μπορεί να μην είναι τόσο άμεση, ωστόσο, το X10 αντιδρά πάντα προοδευτικά, διατηρεί τη συνοχή του υπό πίεση και θα κρατήσει ένα σβέλτο ρυθμό χωρίς να κάνει θυσίες στην προσφερόμενη άνεση.
Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
MV Agusta Enduro Veloce 2026: Με 5ετή εγγύηση , 124 ίππους και premium ηλεκτρονικά
Παρουσίαση λιπαντικό αναρτήσεων IP: Σταθερή απόσβεση και προστασία που διαρκεί
Panther Racing του ΑΠΘ: Παγκόσμια πρωταθλήτρια στο MotoStudent 2025!
«Ψηφιακός»ΚΟΚ: Τα έσοδα από τα πρόστιμα αντί στους δήμους θα πηγαίνουν στα ταμεία της αστυνομίας!
Σλοβακία: Όριο ταχύτητας 6 χλμ./ώρα για όσους κινούνται στα πεζοδρόμια!
Μείωση στις παραβάσεις για μη χρήση κράνους κατά 25% δηλώνει η Τροχαία
Honda EICMA 2025: Νέα συλλογή ρούχων που ενώνει μόδα και μοτοσυκλέτα
Στην SP MOTORS θα βρεις το Kawasaki Versys 1100 με δώρο εξοπλισμό αξίας 800 ευρώ
Test Μεταχειρισμένου: Honda CB 500X (2019-2022)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.