net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το Z 750 αποτελεί ένα μεσαίου κυβισμού μοντέλο με εντυπωσιακή εμφάνιση και πολύ καλές συνολικά δυνατότητες.

Οι κυματιστοί δίσκοι και οι διπίστονες δαγκάνες διαθέτουν δύναμη και αίσθηση και δεν προβληματίζονται με τα χιλιόμετρα που μαζεύει το Ζ.

Μεταχειρισμένο Kawasaki Z750 (07-12)

Το μεσαίο 4κύλινδρο της Kawasaki συνδυάζει τη επιθετική σχεδίαση και τη φιλική συμπεριφορά σε ένα πακέτο που βρήκε ιδιαίτερη απήχηση στο ελληνικό κοινό και όχι μόνο.

 
Το Ζ750 παρουσιάστηκε το 2004 και αποτέλεσε αμέσως εμπορική επιτυχία για την Kawasaki, χάρη στη streetfighter σχεδίαση και τη μεστή απόδοση του 4κύλινδρου κινητήρα. Το 2007 ήρθαν και οι πρώτες μεγάλες αλλαγές, με την εμφάνιση να ανανεώνεται πλήρως, ενώ τροποποιήσεις υπήρξαν, τόσο στην απόδοση του μοτέρ, όσο και στις αναρτήσεις (ανεστραμμένο πιρούνι) και τα φρένα (δίσκοι μαργαρίτα). Η θέση οδήγησης τοποθετεί τον αναβάτη σε ελαφρώς επιθετική στάση, με τη σέλα να επιτρέπει στα πόδια να φτάνουν στο έδαφος με ευκολία, ενώ το πλάτος του τιμονιού συνδυάζει τον έλεγχο με την απρόσκοπτη κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Η σέλα του συνεπιβάτη είναι μικρή σε μέγεθος και η προσφερόμενη άνεση επαρκεί μόνο για σύντομες διαδρομές.

Στο δρόμο 

Στην πόλη, το Ζ750 κινείται με άνεση, χάρη στην ξεκούραστη θέση οδήγησης και το γεμάτο σε απόδοση κινητήρα που συνδυάζεται με ένα μαλακό και ακριβές κιβώτιο. Το βάρος είναι σωστά κατανεμημένο και δεν γίνεται αισθητό και το μόνο που μπορεί να ενοχλήσει είναι το μικρό κόψιμο του τιμονιού σε σχέση με άλλα μεσαία γυμνά. Στην εθνική, η ταχύτητα ταξιδιού περιορίζεται στα 120-140 χλμ./ώρα. Ωστόσο, η ισχύς του μοτέρ μπορεί να στείλει τις ενδείξεις του ταχυμέτρου μέχρι και τα 240. Σε επαρχιακό δρόμο, το Z 750 αποδεικνύεται σβέλτο και φιλικό. Η είσοδος στη στροφή πραγματοποιείται γρήγορα και χωρίς κόπο έρχεται και η αλλαγή κατεύθυνσης. Φρένο στις φιλοδοξίες του αναβάτη θα βάλουν οι αναρτήσεις σε ακραίες συνθήκες, αν και ένα κλικ πιο κάτω τα καταφέρνουν μια χαρά.

Συμπέρασμα
Το Z 750 αποτελεί ένα μεσαίου κυβισμού μοντέλο με εντυπωσιακή εμφάνιση και πολύ καλές συνολικά δυνατότητες. Δεν κουράζει στην πόλη, η ροπή του κινητήρα περιορίζει της αλλαγές ταχυτήτων και το φιλικό Z 750 θα βοηθήσει τα μέγιστα εκείνον που βρίσκεται για πρώτη φορά πάνω σε μεγάλη μοτοσικλέτα. Εύκολο παντού, το Kawasaki, με λίγο ψάξιμο από τον ιδιοκτήτη (βλέπε αναρτήσεις), μπορεί να γίνει πολύ διασκεδαστικό και στον επαρχιακό.

Ο ανταγωνισμός

Honda CB600F Hornet
Το Hornet ικανοποιεί απόλυτα σε κάθε είδους διαδρομή ανεξάρτητα από την εμπειρία του αναβάτη. Το μοτέρ, αν και “μόλις” 600 κ.εκ. είναι απόλυτα ελαστικό και σε συνδυασμό με την ευστροφία του αποζημιώνει με το παραπάνω για την έλλειψη ροπής χαμηλά. Στην πόλη, το Hornet αποδεικνύεται εξαιρετικά ευέλικτο και καλοζυγισμένο, ενώ στον επαρχιακό δρόμο είναι ταχύτατο και φιλικό.

Τι να προσέξετε
Ο κινητήρας του Z 750 έχει αποδείξει μέχρι σήμερα τα επίπεδα της αξιοπιστίας του και δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε για αυτόν. Στο ρελαντί και αφού έχει ζεσταθεί καλά, βεβαιωθείτε ότι, η λειτουργία του είναι άψογη και πως δεν ακούγονται περίεργοι θόρυβοι από τα μηχανικά του μέρη.

Τι να αλλάξετε
Οι αναρτήσεις είναι σίγουρα ένας τομέας που μπορείτε να επέμβετε, ώστε να εκμεταλλευτείτε τη στιβαρότητα του πλαισίου. Λάδι διαφορετικού ιξώδους στο πιρούνι και ελατήρια, τόσο μπροστά, όσο και πίσω, μπορούν σχετικά ανέξοδα να βελτιώσουν σημαντικά τη συμπεριφορά του Ζ750 υπό πίεση.


Κινητήρας
4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 16β
Κυβισμός (κ.εκ.)
748
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.)
106/10.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
8/8.300
Τροφοδοσία
ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
18.5
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
5.9
Τελική (χλμ./ώρα)
245
Εκκίνηση
Μίζα
Μήκος (χλστ.)
2,055
Πλάτος (χλστ.)
Δ.Α.
Ύψος σέλας (χλστ.)
815
Μεταξόνιο (χλστ.)
1,515
Βάρος (κιλά)
226 (γεμάτο)
Ελαστικό μπροστά
120-70/17
Ελαστικό πίσω
180/55-17
Φρένα μπροστά
2Δίσκοι, 300 χλστ.
Φρένα πίσω
Δίσκος, 240 χλστ.
Τιμή
6.750-3.700ευρώ

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ