Μαύρη βαφή με χρυσές λωρίδες

Απο τα 900 στα 1.165 κυβικά εκατοστά

Ανεστραμμένο πιρούνι FG 424 της Ohlins

4 σε 1 εξάτμιση τιτανίου

Από γυμνό σε Cafe Racer

Μπορεί η νέα ρετρό Ζ900 RS της Kawasaki να αποτείνει φόρο τιμής στις παλαιότερες μοτοσυκλέτες της εταιρείας και να αποτελεί πηγή έμπνευσης, αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με μια πραγματική custom κατασκευή.

KAWASAKI: Δείτε όλα νέα μοντέλα του 2024 στο νέο ελληνικό website!

Η συγκεκριμένη δημιουργία έχει την υπογραφή της Ιαπωνικής AC Sanctuary, η οποία είναι εξειδικευμένη στην ανακατασκευή μοτοσυκλετών της Kawasaki. Η βάση για την RCM-431 ήταν μια Ζ1 της δεκαετίας του 1970, στην οποία προστέθηκε ένα μικρό φαίρινγκ με ελαστικές βάσεις που απορροφούν κραδασμούς στις υψηλές ταχύτητες, ενώ έχουν αντικατασταθεί τα φλας και οι καθρέπτες με νέα πιο μοντέρνα. Δεν επιλέχθηκαν κλιπ ον, αλλά ένα κανονικό τιμόνι, για να είναι πιο άνετη η θέση οδήγησης και το όργανο πίσω από τη μάσκα είναι ψηφιακό.

Σημαντική βελτίωση έχει γίνει στον τομέα των αναρτήσεων οι οποίες προέρχονται από την Ohlins και περιλαμβάνουν ένα ανεστραμμένο πιρούνι FG 424 εμπρός και δυο αμορτισέρ πίσω. Οι ζάντες είναι της OZ Racing και φιλοξενούν δύο δίσκους της Sunstar εμπρός με ακτινικές δαγκάνες της Brembo.  

Ο κινητήρας έχει ανακατασκευαστεί πλήρως και η χωρητικότητά του έχει ανέβει από τα 900 κυβικά στα 1.165, ενώ διαθέτει νέο σύστημα ψύξης. Για την αναπνοή του κινητήρα φροντίζουν τα καρμπυρατέρ 38 χιλιοστών της Mikuni και η 4 σε 1 εξάτμιση τιτανίου. Τέλος, η εμφάνιση συμπληρώνεται από την όμορφη ουρά, τη μεγάλη σέλα και τη μαύρη βαφή με τις χρυσές λωρίδες.