Αυτός είναι ο Αμερικανικός V2... από την Κίνα!
Αυτός είναι ο Αμερικανικός V2... από την Κίνα!
  • Αυτός είναι ο Αμερικανικός V2... από την Κίνα!
  • Αυτός είναι ο Αμερικανικός V2... από την Κίνα!

Αυτός είναι ο Αμερικανικός V2... από την Κίνα!

Μία μεγάλη εταιρεία κινεζικής καταγωγής παρουσίασε ένα νέο δικύλινδρο κινητήρα διάταξης V, θυμίζοντας τον διαχρονικό V2 και 45ο περιεχόμενης γωνίας από το Milwaukee.

«Alter ego» από την Ασία

Ο νέος κινητήρας που παρουσιάστηκε θυμίζει αρκετά σε εμφάνιση και χαρακτηριστικά τον κλασικό αμερικανικό V2 κινητήρα περιεχόμενης γωνίας 45ο. Βέβαια αξίζει να αναφέρουμε πως πλέον καμία μοτοσυκλέτα δε κυκλοφορεί στην Ευρώπη με το εν λόγο κινητήριο σύνολο,  παρά μόνο στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Αυτό το «παραθυράκι» φαίνεται πως εκμεταλλεύτηκε και η Shineray, προχωρώντας στη δημιουργία του «alter ego» του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

1.200 κ.εκ. αποδίδουν 60 άλογα και 90 Nm ροπής

Σύμφωνα με την ασιατική μάρκα, ο συγκεκριμένος δικύλινδρος είναι «εντελώς και ανεξάρτητα ανεπτυγμένος» με βελτιωμένη ψύξη, ενισχυμένο στροφαλοφόρο άξονα και επανασχεδιασμένα έμβολα. Αυτό όμως που προκαλεί τα ερωτήματα, είναι σχετικά με ποιον κινητήρα γίνεται η σύγκριση; Εμβαθύνοντας σε ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για απόδοση 60 ίππων και 90 Nm ροπής, από μία αναλογία συμπίεσης 9,1:1 και 1.200 κ.εκ.. Στον αντίποδα, ο αμερικανικής καταγωγής V2 παράγει 67 ίππους και 99 Nm ροπής σύμφωνα πάντα με τις προδιαγραφές Euro 4, αλλά με υψηλότερο λόγο συμπίεσης 10:1.

Πλάνα να διατεθεί και στην ευρωπαϊκή αγορά

Η έλευση του νέου κινητήρα δεν ήταν ένα γεγονός που μας εξέπληξε, εφόσον είναι γνωστό από το 2018 πως η Shineray εργαζόταν πάνω στη δημιουργία μιας νέας οικογένειας V. Παρόλα αυτά, ο νέος V2 δε φαίνεται να μένει μόνο στην εγχώρια αγορά της Κίνας, αφού η εταιρεία θέλει να ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα και στην Ευρώπη, μέσω των θυγατρικών της εταιρειών. Από κει και πέρα, μένει να δούμε τι νέα μοντέλα θα παρουσιαστούν εφοδιασμένα με το μεγάλο V2 και το χαρακτηριστικό «κροτάλισμα» των κυλίνδρων.
 

Τα «κινέζικα» είναι τα νέα «γιαπωνέζικα»;
Η Shineray δημιούργησε V2 κινητήρα περιεχόμενης γωνίας 45ο που θυμίζει τον κλασικό αμερικανικό.
1.200 κ.εκ., ισχύς 60 ίππων και 90 Nm ροπής.
Θα εφοδιάσει νέα μοντέλα στην ευρωπαϊκή αγορά.
Μήπως οι κατασκευαστές πρέπει να αρχίσουν να φοβούνται την ανερχόμενη κινεζική δύναμη;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »