• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Bridgestone S22: Κανένας συμβιβασμός

 

Το νέο ελαστικό της Bridgestone είναι εδώ ως διάδοχος του πολύ επιτυχημένου S21, θέλοντας να προσφέρει hypersport απόδοση χωρίς συμβιβασμούς για τον απαιτητικό αναβάτη.

Το νέο hypersport ελαστικό της Bridgestone μεταφέρει τους αναβάτες στο επόμενο επίπεδο
 
Η Bridgestone παρουσίασε το Battlax HypersportS22, ένα καινοτόμο ελαστικό για μοτοσικλέτες, που χαράζει νέους δρόμους. Πρόκειται για μια νέα προσθήκη στην σειρά Battlax, όπου η Bridgestone δεν κάνει κανέναν συμβιβασμό, παρέχοντας καλύτερες επιδόσεις σε όλους τους τομείς.
 
Η εξέλιξη του S22 προήλθε από την αποφασιστικότητα να προστεθούν και εξαιρετικές επιδόσεις στο βρεγμένο σε συνδυασμό με την υπάρχουσα εξαιρετική επίδοση στο στεγνό για την οποία το Battlax Hypersport φημίζεται ιδιαιτέρως. Υπήρχε επίσης αυξημένη εστίαση στην αίσθηση της επαφής και στις στροφές, επιτρέποντας στους αναβάτες να βιώσουν την πλήρη έκταση της απόδοσης της μοτοσυκλέτας τους στο δρόμο.
 
«Αναπτύξαμε το S22 σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των χρηστών hypersport μοτοσυκλετών», εξηγεί ο Nico Thuy, επικεφαλής του τομέα μοτοσυκλέτας στην Bridgestone EMEA. «Με τόσο ελαφρύ χειρισμό και αυξημένη πληροφόρηση, ειδικά στις στροφές, οι αναβάτες των hypersport εξασφαλίζουν τη μέγιστη εμπιστοσύνη όταν ωθήσουν τον εαυτό τους να περάσει στο επόμενο επίπεδο».
 
Τα αποτελέσματα των δοκιμών αποδεικνύουν τις συνολικές βελτιώσεις με 15% γρηγορότερη στροφή στο στεγνό, 1,2% ταχύτερο γυρολόγιο στο στεγνό και 5% ταχύτερο γυρολόγιο στο βρεγμένο.[1]
 
 
Συνταγή για την απόλυτη πρόσφυση
 
Η Bridgestone ενσωμάτωσε μια ποικίλη σύνθεση γόμας στο ελαστικό, με ένα σκληρότερο κέντρο, με μαλακότερες περιοχές πρόσφυσης και ακόμη πιο μαλακές ενώσεις μπλοκ για τη βελτιστοποίηση της ισορροπίας μεταξύ πρόσφυσης και στροφών. Αυτή η αρχική σύνθεση γόμας χρησιμοποιεί μια βελτιστοποιημένη ένωση ρητίνης στην περιοχή πρόσφυσης του ελαστικού, ενώ η σύνθεση γόμας στο κέντρο ενσωματώνει μια αύξηση κατά 25% στα λεπτά μόρια πυριτίου για να αυξηθεί η επαφή με την επιφάνεια του οδοστρώματος.[2]
 
Παρά τις τεράστιες βελτιώσεις στην απόδοση, δεν υπήρξε κανένας συμβιβασμός στη διάρκεια ζωής των ελαστικών είτε για το εμπρόσθιο είτε για το οπίσθιο πέλμα.
 
Θετική επίπτωση στον σχεδιασμό πέλματος
 
Το μίγμα της σύνθεσης γόμας που χρησιμοποιήθηκε στο ελαστικό σχεδιάστηκε για να λειτουργεί σε αρμονία με τον σχεδιασμό πέλματος. Οι δύο όψεις ήταν καλά συντονισμένες μεταξύ τους, ιδιαίτερα γύρω από τις άκρες της περιοχής επαφής, για να παράγουν περισσότερη πρόσφυση και να μειώσουν την ολίσθηση. Η βελτίωση κατά 5% στο βρεγμένο κατέστη δυνατή λόγω των βελτιώσεων του σχεδιασμού πέλματος, που έχουν αυξήσει την αποστράγγιση του νερού και παρέχουν αυξημένο έλεγχο των ορίων, καθώς και αύξηση της αναλογίας sea-to-land στην περιοχή των ώμων του ελαστικού.
 
Η γωνία των αυλακώσεων και η ευθυγράμμιση βελτιστοποιήθηκαν για να διασφαλίσουν ότι οι  δυνάμεις που ασκούνται στο ελαστικό παρέχουν τελική απόδοση στις στροφές και στις ευθείες τόσο στο βρεγμένο όσο και το στεγνό. Οι περαιτέρω ρυθμίσεις στον σχεδιασμό του πέλματος επηρέασαν θετικά τον ελαφρύ χειρισμό και την πληροφόρηση του ελαστικού.
 
Μεγαλύτερη ακαμψία
 
Η Bridgestone ενσωμάτωσε την κορυφαία τεχνολογία κατασκευής ζώνης MS-Belt και την τεχνολογία για υψηλής ελαστικότητας χορδές προκειμένου να εξασφαλίσει ότι οι αναβάτες θα βιώσουν έναν ελαφρύ χειρισμό και μία σιγουριά στην σταθερότητα του ελαστικού στις υψηλές ταχύτητες. Αυτό αναφέρθηκε σε διασταύρωση με τον 3D σχεδιασμό των άκρων των αυλακώσεων του εμπρόσθιου ελαστικού - ζωτικής σημασίας για την καλύτερη ακαμψία του ελαστικού. Το αποτέλεσμα είναι ένα ελαστικό που έχει βελτιστοποιηθεί για την επίτευξη της απόλυτης απόδοσης σε κάθε τομέα.
 
Τα νέα ελαστικά Battlax Hypersport S22 είναι διαθέσιμα σε ένα ευρύ διαστασιολόγιο από τον Ιανουάριο του 2019 με περισσότερες διαστάσεις να προστίθενται από τον Ιανουάριο του 2020.
 
[1]. Σε σχέση με τον προκάτοχο (Battlax Hypersport S21). Εσωτερικές δοκιμές: BMW S1000RR, Autopolis Track JPN, BS Πίστα δοκιμών JPN, διαστάσεις 120/70, 190/55.
[2].Η αναλογία του μοριακού πυριτίου που αγγίζει την επιφάνεια είναι κατά 25% μεγαλύτερη από το S21.

 

ΛΑΣΤΙΧΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ