Οι περισσότεροι θα περίμεναν κάτι παραπάνω από τον υδρόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα του GS, ειδικά όταν ο ανταγωνισμός έχει ΅΅ξεφύγειΆΆ σε τιμές ιπποδύναμης. Οι μηχανικοί της BMW όμως έχουν διαφορετική άποψη και συνεχίζουν να επενδύουν στην αυξημένη ευχρηστία και φιλικότητα του Boxer. Εξάλλου το μηχανικό σύνολο των 1200 κυβικών έχω δώσει τα απαραίτητα δείγματα γραφής της αξιοπιστίας του. Έτσι η ιπποδύναμη παρέμεινε στους 125 ίππους στις 7.750σαλ και η μέγιστη ροπή των 12,7 κιλών εμφανίζεται στις 6.500σαλ. Ο υδραυλικός συμπλέκτης υγρού τύπου συνεργάζεται άψογα με το 6-τάχυτο σασμάν, το οποίο έχει στη διάθεση του quickshifter για ακαριαίες αλλαγές στα ανεβάσματα και τα κατεβάσματα. Αυτό μεταφράζεται σε πολύτιμα δευτερόλεπτα σε γρήγορους ρυθμούς οδήγησης, ή αυτόματη αίσθηση λειτουργίας όταν είστε σε mood ξεκούρασης.
Στο στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν οι χαρτογραφήσεις Road και Rain, οι οποίες έχουν διαφορετική απόκριση και διαφορετικό βαθμό παρέμβασης των ηλεκτρονικών. Η Enduro που ενδείκνυται για κίνηση στο χώμα και η Dynamic με την άμεση απόκριση και τη μικρότερη παρεμβατικότητα των ηλεκτρονικών ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό. Νέο στοιχείο για το φετινό μοντέλο είναι ότι ο αναβάτης με τη βοήθεια του ενσωματωμένου βύσματος κωδικοποίησης, μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στις χαρτογραφήσεις Pro. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται το επίπεδο της εξατομίκευσης. Στο Enduro Pro, το Traction παρεμβαίνει στο όρια της πρόσφυσης και είναι ιδανικό για τους μυημένους σε χωμάτινες διαδρομές. Η ίδια λογική επικρατεί και στο Dynamic Pro για περισσότερη αμεσότητα και λιγότερη παρέμβαση, για την άσφαλτο. Ο κινητήρας δεν είναι αδηφάγος σε καύσιμο, αρκεί να μην είστε συνέχεια με τον καρπό στραμμένο προς τα επάνω. Η μέση τιμής κατανάλωσης των 6,8 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα είναι απολύτως αποδεκτή και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 30 λίτρων, θα περάσει καιρός μέχρι ξαναδείτε τον πρατηριούχο της γειτονιάς σας.