Το ατσάλινο πλαίσιο δύο τμημάτων χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο και έχει σχεδιαστεί, ώστε να προσφέρει αυξημένη ακαμψία και εύκολο χειρισμό. Στην ανάρτηση οι λύσεις είναι γνωστές, Telelever με το κατακόρυφο στήριγμα και το κεντρικό αμορτισέρ μπροστά και μονόμπρατσο ψαλίδι με Paralever πίσω. Το νέο Adventure μπορεί τώρα να εξοπλιστεί με το τελευταία γενιάς Dynamic ESA. Μέσω αισθητήρων, η μοτοσυκλέτα αντιλαμβάνεται τις αλλαγές στον τρόπο οδήγησης και το οδόστρωμα και προσαρμόζει ανάλογα τις αναρτήσεις ανάλογα με το φορτίο που δέχεται, ώστε να επιτύχει τη βέλτιστη πρόσφυση και σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες.
Στον τομέα της πέδησης δεν είχαμε αλλαγές. Το GS μπροστά φοράει μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες Brembo με πλευστούς δίσκους 305 χιλιοστών. Της ίδιας εταιρίας είναι και η πίσω δαγκάνα δύο εμβόλων που δαγκώνει ένα δίσκο 276 χιλιοστών. Το ABS Pro με τους αισθητήρες κλίσης, είναι η εκδοχή της BMW για το cornering ABS. Το βελτιωμένο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος, ρυθμίζει την ευαισθησία του ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας και θα προσφέρει επιπρόσθετη ασφάλεια σε ολισθηρό οδόστρωμα, ή αν χρειαστεί να κάνετε απότομους ελιγμούς μέσα στη στροφή. Οι πανέμορφες ακτινωτές ζάντες, πατάνε σε ελαστικά διάστασης 120/70-19 και 170/60-17 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.