Η σέλα ικανοποιεί για την αστική χρήση με το μέτριας σκληρότητας αφρώδες και το σωστό της σχήμα.

Ένα ντουλαπάκι στην ποδιά είναι πάντα χρήσιμο. Αυτό του Jet14 όμως θα χρειαστεί αρκετή συνήθεια από τον αναβάτη, για το άνοιγμά του.

Τα χειριστήρια είναι συμβατικά. Από τον διακόπτη σκάλας των φώτων, μπορείς να απασφαλίσεις την σέλα, όταν ο κεντρικός διακόπτης είναι στο ON.

Τα χειριστήρια είναι συμβατικά. Από τον διακόπτη σκάλας των φώτων, μπορείς να απασφαλίσεις την σέλα, όταν ο κεντρικός διακόπτης είναι στο ON.

Aνεση-εργονομία: Ικανοποιεί απόλυτα

Όταν ανέβει κανείς στην σέλα του Jet14, θα καταλάβει ότι το scooter είναι αρκετά μικρότερο σε μέγεθος, από αυτό που φαίνεται. Αυτό βέβαια μόνο κακό δεν είναι –μιλάμε για ένα δίκυκλο που πρέπει να είναι ευέλικτο σε συνθήκες πόλης. Παρά τις μαζεμένες διαστάσεις, το Jet14 δεν κάνει θυσίες στην εργονομία. Ο αναβάτης κάθεται «πάνω» και όχι «μέσα» στο scooter, σε μία θέση οδήγησης που φέρνει χέρια και πόδια σε ορθές γωνίες. Το επίπεδο πάτωμα έχει ικανοποιητικό χώρο για τα πέλματα και τα γόνατα δεν θα συναντήσουν τα πλαστικά της ποδιάς. Μόνο αναβάτες αρκετά ψηλότεροι από τον μέσο όρο ίσως να διαπιστώσουν κάτι τέτοιο. Η σέλα έχει σωστές διαστάσεις και είναι μέτριας σκληρότητας, ενώ είναι δύο επιπέδων με το ενδιάμεσο «σκαλοπάτι» να παίζει τον ρόλο στηρίγματος μέσης. Στην πράξη, η στήριξη είναι μικρή αλλά υπαρκτή από το σημείο αυτό, ενώ η ίδια η σέλα δεν θα κουράσει τον αναβάτη σε μεγάλες διαδρομές. Ο συνεπιβάτης δεν θα νιώσει καθόλου άβολα πάνω στο μοντέλο της SYM. To τμήμα σέλας που του αναλογεί είναι αρκετά πλατύ, τα μαρσπιέ βρίσκονται σε σωστές θέσεις και οι μεγάλες χειρολαβές εξασφαλίζουν καλή στήριξη. 

Η σέλα ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη, αλλά και πιέζοντας προς τα κάτω τον διακόπτη εναλλαγής μεσαίας-μεγάλης σκάλας. Από κάτω της, υπάρχει χώρος για ένα full-face κράνος, ο οποίος επαρκεί ακόμη και για μεγαλύτερα μεγέθη ή πιο γωνιώδη σχήματα κρανών –αρκεί ωστόσο, να μην ξεφεύγουν προς το… τριγωνικό ή το σφηνοειδές. Ο συγκεκριμένος χώρος γεμίζει σχεδόν ολοκληρωτικά με το κράνος, αφήνοντας λίγο «αέρα» για κάποια χαρτιά ή γάντια, αν θέλετε να αποθηκεύσετε κάτι ακόμη εκεί. Ο κίτρινος διακόπτης που υπάρχει κάτω από την σέλα, είναι αντικλεπτικό: Αν τον μετακινήσετε στο off, το scooter δεν μπορεί να πάρει μπροστά, ακόμα και σε περίπτωση παραβίασης του κεντρικού διακόπτη του, κάτι που στις εποχές που διανύουμε, μπορεί να αποδειχθεί ακόμα και σωτήριο. 

Στα αριστερά της ποδιάς, υπάρχει ένα ντουλαπάκι που μπορεί να χωρέσει μικροαντικείμενα όπως κινητό ή πορτοφόλι. Ωστόσο, το πορτάκι του –που δεν κλειδώνει- ανοίγει με σημαντική δυσκολία. Αν το δεις από την καλή πλευρά, η στιβαρή ασφάλιση του αποθαρρύνει τυχόν...ελαφροχέρηδες που εξετάζουν τα ντουλαπάκια των scooters για εύκολη λεία, όμως αφαιρεί πόντους από την χρηστικότητά του και θα χρειαστεί κάποια συνήθεια κατά την χρήση του. Διακόπτες και όργανα μας ικανοποίησαν απόλυτα: τα χειριστήρια είναι σε κλασική διάταξη χωρίς εργονομικές εκπλήξεις, ενώ τα όργανα είναι πλήρη και ευανάγνωστα. Ταχύτητα και στάθμη καυσίμου εμφανίζονται αναλογικά, ενώ η LCD οθόνη φιλοξενεί στροφόμετρο, ρολόι και χιλιομετρητές. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA