Δεν χρειάζονται πολυτέλειες και υπερβολικές ιπποδυνάμεις για να καταφέρει μια μοτοσυκλέτα να σου εμπνεύσει το αίσθημα της ελευθερίας και να σε κάνει να νιώσεις ξεχωριστός, κάθε φορά που κάθεσαι στη σέλα της. Αυτό ακριβώς μας απέδειξε το Ducati Monster.
Το Monster ξεκίνησε σαν ιδέα, στο μυαλό του Αργεντινού σχεδιαστή Miguel Galluzi και αφού εμπλουτίστηκε με τα στοιχεία της αναγκαιότητας και του εξτρεμισμού, κατάφερε να γίνει best-seller και να σώσει την Ducati. Το πρώτο M900 δεν ήταν μόνο ο πρόγονος των μετέπειτα Monster, αλλά ήταν αυτό που δημιούργησε την κατηγορία των naked μοτοσυκλετών.
Σήμερα το Monster παραμένει μια μοτοσυκλέτα ορόσημο και έχοντας παρουσιαστεί σε εκδόσεις από 400κ.ε έως 1200κ.ε, υπολογίζεται να έχει πουλήσει πάνω από 300.000 αντίτυπα. Η ιστορία θα μπορούσε να γραφτεί διαφορετικά, καθώς κατασκευάστηκε όταν η Ducati ήταν στην ιδιοκτησία της Cagiva και προοριζόταν για να γίνει μια μοτοσυκλέτα εύκολη στην παραγωγή της, που θα ακολουθούσε τη μειωμένη επιτυχία των τότε μοντέλων.
Διάφορες μετέπειτα εκδόσεις
Μόνο ένα ρεζερβουάρ και μια σέλα, σύμφωνα με τον εμπνευστή, ήταν αρκετά , αλλά δεν το εφάρμοσε όταν εργαζόταν για την Honda. Αργότερα, όταν μετακόμισε στην Cagiva, μπόρεσε να εξελίξει την ιδέα του, χρησιμοποιώντας ένα 900SS με πλαίσιο 851και 750SS πιρούνια. Παρουσιάστηκε το 1992 στην έκθεση της Κολωνίας ως Ducati M900 και κάπως έτσι, ο μύθος της πιο προσβάσιμης και οικονομικής Ducati, γεννήθηκε.
Μια σχέση αλληλεξάρτησης και εμπιστοσύνης και όχι απλά άλλη μια αποστειρωμένη άψυχη μοτοσυκλέτα.