LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το λευκό στροφόμετρο κυριαρχεί στον πίνακα πληροφοριών του Z300. Στη μικρή LCD οθόνη θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Ποιοτικά σε αίσθηση και χρήση και σωστά τοποθετημένα τα χειριστήρια του Z300, που δεν πρόκειται να σας απασχολήσουν ποτέ.

Φαρδιά στο πίσω μέρος της η σκληρή σέλα με το βάρος του αναβάτη να κατανέμεται ομοιόμορφα πάνω της, κάτι που τον κρατά άνετο για πολλή ώρα.

'Aνεση/εργονομία: Καθημερινό και επιθετικό

Η σχεδίαση του Z300 παραπέμπει άμεσα στα μεγαλύτερα 4κύλινδρα της γνωστής σειράς, το ίδιο όμως ισχύει και για τη θέση οδήγησης. Η σέλα είναι ευρύχωρη, φαρδιά στο πίσω μέρος της, ενώ μπροστά στενεύει για να φτάνουν τα πόδια κάτω με ευκολία. Η μπάρα του τιμονιού βρίσκεται σχετικά ψηλά και τοποθετεί τον κορμό του αναβάτη σε σχετικά όρθια στάση με μια πολύ ελαφριά κλίση προς τα εμπρός. Αυτό δίνει στον αναβάτη μια πολύ καλή και ξεκούραστη θέση οδήγησης για να επιβλέπει το δρόμο μπροστά του και την ίδια στιγμή να ελέγχει με ευκολία το Ζ300 τόσο στην κίνηση όσο και σε δρόμο με στροφές. Τα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ βοηθούν στον επαρχιακό, ενώ το πλάτος του τιμονιού παρουσιάζεται άριστο για αναβάτες έως 1,80 μ. Οι ψηλότεροι θα το προτιμούσαν λίγο φαρδύτερο κάτι που μάλλον θα ευνοούσε και τους πιο κοντούς αφού το τιμόνι του Z παρουσιάζει στους ελιγμούς λίγο βαρύτερη αίσθηση από το συνηθισμένο. Όλοι πάντως θα ήθελαν να δουν ρυθμιζόμενες μανέτες στη θέση των απλών. 


Στην επίβλεψη του περιβάλλοντος βοηθούν σημαντικά και οι καθρέπτες που βρίσκονται στη σωστή θέση και έχουν μεγάλο μέγεθος. Παράπονα πάνω στο Z300 δεν θα ακούσετε ούτε από τον συνεπιβάτη ο οποίος κάθεται πάνω σε μια από τις πιο άνετες θέσεις που θα βρείτε σε… junior streetfighter. Κανένα πρόβλημα σε οποιαδήποτε μετακίνηση στο αστικό περιβάλλον, ενώ οι μετρίου αναστήματος συνεπιβάτες θα βρουν ιδιαίτερα χρήσιμες για την στήριξή τους τις έξυπνα κρυμμένες χειρολαβές κάτω από τη σέλα.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ