LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γραμμική απόδοση, οικονομία και πολιτισμένη λειτουργία από τον σχετικά μικρό σε κυβισμό κινητήρα της Kawasaki.

Κινητήρας: Αειθαλής και οικονομικός

Ο εν σειρά δικύλινδρος της Kawasaki, μας συντροφεύει εδώ και τρεις 10ετίες και με συνεχείς βελτιώσεις όχι μόνο δεν το βάζει κάτω αλλά έχει και το δίκιο με το μέρος του. Είναι ακριβώς το ίδιο μοτέρ που βλέπουμε και στο Ninja 300. Φέρει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, τέσσερις βαλβίδες στο κύλινδρο, διπλές πεταλούδες στον ηλεκτρονικό ψεκασμό του και παρουσιάζεται ως ιδανική πρόταση για καθημερινή χρήση. 


Την πολιτισμένη λειτουργία αλλά και την σχεδόν απόλυτα γραμμική απόδοση του (μια έξτρα ώθηση γίνεται αισθητή μετά τις 7.000 σ.α.λ.)  θα την εκτιμήσουν τόσο οι νέοι όσο και οι παλιότεροι αναβάτες, ενώ οι πρώτοι θα βρουν στο μοτέρ των 296 κ.εκ. το τέλειο σχολείο για την εισαγωγή στους πολύστροφούς κινητήρες. Στα δυνατά σημεία του Z300 συγκαταλέγεται το μαλακό και ακριβέστατο στις αλλαγές κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και η πουπουλένια μανέτα-λειτουργεί με υποβοήθηση-του συμπλέκτη ο οποίος έχει χαρακτηριστικά μονόδρομης λειτουργίας.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ