“Η χαμηλότερη σέλα στην κατηγορία”, αναφέρει η Suzuki, και πράγματι τα 810 χιλιοστά από το έδαφος επιτρέπουν ακόμα και στους κοντύτερους αναβάτες εύκολο και καλό πάτημα στο έδαφος, γεμίζοντας τους εμπιστοσύνη. Η θέση οδήγησης τοποθετεί τον αναβάτη σε ελαφρώς σκυφτή -καθόλου ακραία-, sport στάση, το αφρώδες υλικό αλλά και η σχεδίαση της σέλας είναι άψογα, ενώ μόνο οι κλειστές γωνίες των γονάτων θα ενοχλήσουν στην πολύωρη οδήγηση –και περισσότερο τα ψηλά αναστήματα. Αδικημένος είναι ο συνεπιβάτης, όμως όπως προείπαμε, η έρευνα της Suzuki δείχνει πως οι αναβάτες της κατηγορίας σπανίως “ανέχονται” συνεπιβάτη για παρέα. Για αστικές διαδρομές ο συνεπιβάτης θα βολευτεί όπως-όπως, για μακρύτερα η κατάσταση γίνεται hardcore. Το μαύρο ματ fatbar τιμόνι της Renthal έχει όμορφο φινίρισμα, όμως είναι σχετικά στενό, και με λανθασμένη κατά τη γνώμη μας γωνία, αφού το τελείωμα του λυγίζει προς τα πίσω. Η Suzuki προσπάθησε να ικανοποιήσει και τους φαν των Superbike, και των γυμνών, όμως αυτό το τιμόνι δεν προσφέρει τον βέλτιστο έλεγχο για Streetfighter οδήγηση -σημείο που βελτιώνεται πανεύκολα, με ένα aftermarket τιμόνι. 'Αριστοι αισθητικά και λειτουργικά οι καθρέπτες, παρέχουν πολύ καλό οπτικό πεδίο και δεν θολώνουν από κραδασμούς. Αστείος ο ασθενικός ήχος της κόρνας, αν και με τέτοιο ήχο από την εξάτμιση, αστεία είναι και η παρατήρηση μας για την κόρνα. Απλώς ρίξτε μια ξερογκαζιά και δείτε τα αυτοκίνητα να μεριάζουν όπως τα νερά της Ερυθράς Θάλασσας υπό την εντολή του Μωυσή. Καθαρού design τα όργανα του GSX-S 1000, αποτελούνται από μία πλατιά ψηφιακή οθόνη που παρέχει πληθώρα ευδιάκριτων ενδείξεων. Κοντέρ και ταχύτητα κιβωτίου είναι σε πρώτο πλάνο, όπως είναι και η μπάρα του στροφόμετρου, με το κόκκινο (μαύρο στην οθόνη), στις 11.500 σαλ. Σημειώστε πως το στροφόμετρο έχει λειτουργία peak hold, η οποία όταν κλείσετε το γκάζι κρατάει για λίγο τις μέγιστες στροφές που είχατε προηγουμένως, ώστε ο αναβάτης να βλέπει τι στροφές είχε πριν κατεβάσει ταχύτητα. Στις ενδείξεις περιλαμβάνονται στάθμη καυσίμου και θερμοκρασίας, αμφότερες με μπάρες, ένδειξη επιπέδου Traction Control, ρολόι, ολικός και 2 μερικοί χιλιομετρητές, 2 δείκτες κατανάλωσης (στιγμιαία και μέση), και υπολειπόμενη απόσταση μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό. Οι λυχνίες αφορούν σε φλας, μεγάλη σκάλα προβολέα, ψεκασμό, νεκρά, ABS, Traction Control, και θερμοκρασία ψυκτικού και πίεσης λαδιού. Η Suzuki αναφέρει πως με τη χρήση ψηφιακής οθόνης και μόνο, δίχως στροφόμετρο με αναλογικές ενδείξεις (πρώτη φορά για τη Suzuki), τα όργανα ζυγίζουν 275 γραμμάρια σε σύγκριση με τα 380 του GSX-R 1000. Χρηστικότατο είναι το νέο σύστημα εκκίνησης του GSX-S 1000, που διαθέτει λειτουργία one-push, με τον αναβάτη να χρειάζεται να πιέσει μόνο μία φορά τη μίζα, δίχως να χρειάζεται πλέον να την κρατάει πατημένη μέχρι να εκκινήσει ο κινητήρας (παίρνει μπρος με μισή μιζιά). Τέλος, επιτέλους η Suzuki πέταξε την -υπερβολική κατά τη γνώμη μας- συνθήκη για υποχρεωτικό τράβηγμα του συμπλέκτη κατά την εκκίνηση. Τώρα, γυρίζεις το κλειδί στη θέση On, πιέζεις με το ένα δάκτυλο τη μίζα ΜΙΑ φορά και... βουαλά, το GSX-S 1000 πήρε μπροστά!
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr