Η έκδοση XT του V-Strom φέρει ακόμη περισσότερα στοιχεία περιπέτειας έναντι τις απλής έκδοσης και παρουσιάζεται ακόμη πιο έτοιμη να σας ταξιδέψει παντού. Η έκδοση της δοκιμής με τις εργοστασιακές βάσεις και το αλουμινένιο διβάλιτσο φέρει επίσης μια ελκυστική τιμή για τα έξτρα ποιοτικά αξεσουάρ που διαθέτει. Καλύτερα εξοπλισμένο και με ελαφρώς διευρυμένα όρια για κίνηση εκτός δρόμου, το V-Strom XT αποτελεί ένα σίγουρο στοίχημα για εκείνους που ψάχνουν τη μία-σε-όλα πρόταση της κατηγορίας με απόδειξη τις χιλιάδες πωλήσεις των V-Strom όλα αυτά τα χρόνια.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, V2, 90o, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
649 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
81x62,6 |
Συμπίεση (:1) |
11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
68/8.800 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,1/6.400 |
Τροφοδοσία |
Ηλ.
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
21 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,3 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
215 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
206 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο
δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι
43χλστ., ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό
Αμορτισέρ με μοχλικό, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ
/310,
4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /260, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
110/80-19 |
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.290 |
Πλάτος (χλστ.) |
835 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.560 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
835 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/N |
Traction Control/Ρυθμ. |
N/Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Y /Υ |
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Κυρανάκης : Επιβράβευση στους δήμους που βοηθούν στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
Νέο Beverly 310 & 400: Δύναμη, στυλ και τεχνολογία Euro5+ στη Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr