Μπορεί η καταιγίδα από νέα μοντέλα στην κατηγορία να έχει κλέψει αρκετά από τη δημοτικότητα του V-Strom τα τελευταία χρόνια, μια βόλτα όμως είναι αρκετή για να καταλάβει κανείς ότι η ιαπωνική μοτοσικλέτα έχει τα δικά της όπλα που καταφέρνουν να την κρατούν ανταγωνιστική απέναντί στις πιο σύγχρονες μοτοσικλέτες της κατηγορίας. Τα τεράστια ατού της ήταν και παραμένουν η άνεση και η φιλικότητα σε κάθε είδος διαδρομής, είτε έχουμε να κάνουμε με κίνηση στο κέντρο της πόλης, είτε με ταξίδι στην άλλη άκρη της Ευρώπης. Ακόμη και αν είστε πολύ κουρασμένοι-ειδικά αν είστε πολύ κουρασμένοι-από το ταξίδι ή από την καθημερινότητά σας το V-Strom με τη φιλικότητα που το διακρίνει, αλλά και την ιδιαίτερα άνετη σέλα για δύο, είναι το τελευταίο πράγμα που θα σας απασχολήσει. Το V-Strom έχει την ικανότητα να μένει στο παρασκήνιο αλλά και να δώσει δυναμικά το «παρών» όταν του το ζητήσεις, για παράδειγμα σε έναν επαρχιακό δρόμο. Θα κινηθεί ιδιαίτερα σβέλτα, χωρίς να προτάσσει κάποια σπορτίφ στοιχεία και θα προειδοποιήσει έγκαιρα για το επερχόμενο όριο. Στο χωματόδρομο θα ακολουθήσει επίσης χωρίς διαμαρτυρία τις ορέξεις του αναβάτη. Οι ακτινωτοί και περισσότερο ελαστικοί, έναντι των χυτών, τροχοί βοηθούν σε αυτό, όπως και η θέση οδήγησης στο όρθιο. Με ένα σωστό ζευγάρι λάστιχα θα περάσει ακόμη και από σημεία που δεν το περιμένατε με χαμηλές φυσικά ταχύτητες. Το ταξίδι, ειδικά όταν περιλαμβάνει μεγάλες δόσεις αυτοκινητόδρομου, παραμένει το ισχυρότερο χαρτί του V-Strom. Πολύ απλά μπορεί να ταξιδεύετε στη σέλα του ολημερίς με υψηλές ταχύτητες και να νιώθετε ακμαίοι και στο τέλος της ημέρας ακόμη και αν σταματάτε μόνο για ανεφοδιασμό.



Γιατί το κράτος στοχοποιεί τις μοτοσυκλέτες;
Yamaha: Τρικύλινδρο Tenere στον ορίζοντα και πιθανή επιστροφή YZF-R1
Triumph: Χριστουγεννιάτικες προσφορές με μειώσεις τιμών και αξεσουάρ αξίας εως 2.350 ευρώ
Κλειδαριές δισκοφρένου με συναγερμό της Oxford
Πέντε 300άρια scooter με τιμή κάτω από 5.000 ευρώ.
Kymco Dink-X 125 TCS: Adventure χαρακτήρας στην αστική καθημερινότητα
Damon HyperSport Race: Δηλώνει «70% έτοιμο» το ηλεκτρικό superbike
QJMotor COV 125: Με 15 ίππους , ανεστραμμένο πιρούνι και πίσω ανάρτηση με μοχλικό
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.