LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Με μερικές απλές κινήσεις βρέθηκαν 10 άλογα, ενώ το καράβι της ροπής ακολούθησε και εδώ.

Κινητήρας: Ροπή, ροπή και λίγη ροπή ακόμη

Θεωρητικά ο τρικύλινδρος των 1050 κ.εκ. δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα, ωστόσο με ελάχιστες επεμβάσεις η Triumph έχει βρει 10 επιπλέον άλογα και 0,6 κιλά ροπής, φουσκώνοντας ολόκληρη την καμπύλη απόδοσης. Εδώ που τα λέμε δεν πρέπει να ήταν και δύσκολη η διαδικασία, καθώς ο ίδιος κινητήρας στο Speed Triple αποδίδει 133 ίππους στις 9.400 σ.α.λ., ενώ τώρα βγάζει 125 ίππους στις ίδιες στροφές. Το κέρδος προέκυψε με μια αλλαγή στη χαρτογράφηση, επανασχεδιασμένο φιλτροκούτι και μια νέα εξάτμιση - η οποία εξωτερικώς είναι ολόιδια με των Tiger 800.

Το βασικό χαρακτηριστικό του κινητήρα είναι το πιο εντυπωσιακό: Ροπή. Εξαιρετικά ελαστικός και γεμάτος παντού, απλώς ανοίγεις το γκάζι και η επιτάχυνση έρχεται αβίαστα και χορταστικά. Ανεβάζει καταιγιστικά και συνεχίζει έτσι μέχρι και μετά τις 8.500, όπου αρχίζει σταδιακά να πέφτει ο ρυθμός με τον οποίο φορτώνει χιλιόμετρα. Βλέπεις πανεύκολα τα 200 στο κοντέρ όπου και όποτε θες, αλλά από κει και πέρα μέχρι την τελική των περίπου 220 χ.α.ώ. θέλει υπομονή και σκύψιμο στα απάνεμα του φέρινγκ.
Να σημειώσουμε πως η αυξημένη ιπποδύναμη δε μεταφράζεται απαραιτήτως σε μεγάλη αύξηση της τελικής ταχύτητας και ο λόγος πρέπει να είναι ο συνδυασμός της αεροδυναμικής και του κιβωτίου. Η Triumph φορά στο Tiger Sport το κιβώτιο που πρωτοφορέθηκε στο Speed Triple R, έχοντας κοντύνει λιγάκι την τελική μετάδοση.

Από πλευράς κατανάλωσης αυτό το Tiger στα χέρια μας κινήθηκε με μέση τιμή 7,8 λίτρων ανά εκατοντάδα χιλιομέτρων, τιμή λογικότατη για τις επιδόσεις, τον όγκο και το βάρος του. Μπορεί να γίνει και οικονομικότερο αν είσαι πιο ελαφροχέρης, αλλά ειλικρινά θα είναι μια δύσκολη διαδικασία γιατί είναι τόσο γλυκιά η περιστροφή του δεξιού καρπού, το θέλει και το ζητά επιτακτικά η μοτοσικλέτα, πώς να της χαλάσεις το χατίρι;

 

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ