Το Fly ανέκαθεν αποτελούσε μια μικροκαμωμένη και εύκολη λύση για τις αστικές μετακινήσεις κερδίζοντας αναβάτες κάθε ηλικίας. Αυτό θα ενισχυθεί ακόμη περισσότερο τώρα, χάρη στην ανανέωσή του σε όλους τους τομείς.
Υπάρχουν κάποιες απαιτήσεις που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν δίκαιες και κάποιες άλλες που θα απορρίπτονταν αμέσως ως υπερβολικές. Στη δεύτερη κατηγορία για παράδειγμα, θα ανήκε, πριν από μερικά χρόνια η απαίτηση ενός αναβάτη για ένα νέο Fly κινούμενο με ακόμη μεγαλύτερη ευκολία και ευελιξία στην πόλη και ακόμη πιο οικονομικό.
Ακούγοντας μάλιστα κάτι τέτοιο, πολλοί θα πίστευαν ότι το επιτυχημένο μικρό της Piaggio δε μπορεί να βελτιωθεί παραπάνω στους συγκεκριμένους τομείς. Αυτοί, όμως που θα τον άκουγαν πιο προσεκτικά, θα ήταν οι υπεύθυνοι της Piaggio. Και κάτι τέτοιο μάλλον συνέβη. Δεν εξηγείται αλλιώς, η πρόθεσή τους να πάρουν το Fly και να το μεταμορφώσουν ριζικά βελτιώνοντάς το σε τομείς που ήδη υπερίσχυε: την ευκολία, την ευελιξία και την οικονομία.
Η αρχή έγινε με την προσθήκη του τριβάλβιδου κινητήρα των 125 κ.εκ. στο νέο Fly. Ο νέος αυτός κινητήρας (τον οποίο πρωτοείδαμε στις Vespa LX και S των 125 κ.εκ.) είναι ισχυρότερος σε όλο το φάσμα στροφών και οικονομικότερος σε κατανάλωση και service και αποτελεί με διαφορά το καλύτερο από τα νέα στοιχεία του Fly. Η αντικατάσταση του κινητήρα, όμως, αποτέλεσε την αφορμή να βελτιωθούν κι άλλα σημεία πάνω στο Fly, όπως είναι η αισθητική, η εργονομία και τα φρένα. Μιλάμε, με λίγα λόγια, για ένα ολοκαίνουργιο scooter, το οποίο έχει καταφέρει όχι μόνο να αξιοποιήσει μια πετυχημένη συνταγή, αλλά να τη βελτιώσει ακόμη περισσότερο.
10 Διαφορές ανάμεσα στο νέο και το προηγούμενο Fly
1. Νέα αισθητική
2. Χαμηλότερη σέλα
3. Νέος, ισχυρότερος και οικονομικότερος κινητήρας