Οι Ιταλοί εξόπλισαν το Fly και με νέο πλαίσιο, κατασκευασμένο από ενισχυμένους σωλήνες ατσαλιού, με σκοπό να ενισχύσουν την ακαμψία και σταθερότητα του scooter. Στην τελευταία συμβάλλουν και οι σχετικά σφιχτές αναρτήσεις. Ειδικά το πίσω μονό αμορτισέρ, έχει σφιχτές ρυθμίσεις για έναν λόγο παραπάνω. Η μικρή του διαδρομή (από τις μικρότερες στην κατηγορία) θα είχε ως αποτέλεσμα ένα μαλακότερο αμορτισέρ να τερματίζει συνεχώς και οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις εμποδίζουν κάτι τέτοιο.
Ωστόσο, δε μιλάμε για ένα αμορτισέρ τόσο σφιχτό που θα ταλαιπωρήσει στους κακοσυντηρημένους δρόμους της πόλης. Οι αποσβέσεις του γίνονται σταδιακά και μόνο σε μεγάλες ταχύτητες θα δείξει κάποιες αδυναμίες. Σχετικά σφιχτό είναι και το πιρούνι των 34 χλστ. μπροστά. Σε αντίθεση, όμως, με το πίσω αμορτισέρ, αυτό θα δείξει κάποιες αδυναμίες. Η πληροφόρησή του είναι ελλιπής και τα όρια της αντοχής του θα έρθουν νωρίς, σε πίεση στη στροφή (εδώ θα αποδειχθούν και ακατάλληλα τα κινέζικα ελαστικά που φοράει) ή σε ταχύτητες κοντά στην τελική του Fly.